Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 5 van 10

Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Mijn heks heeft nog altijd een lege magiemeter... En als ik mijn spel afsluit en ik speel later opnieuw dan krijgt ze die moodlet dat ze last heeft van uitgeputte magie, ook als ze voordat ik het spel afsloot dat niet had... heel irritant...
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@Bloos6: Mijn Sim werd een zombie met een toverdrankje en dat is dan voor 2 simdagen.
Die elixer kan je geloof ik maken als je nivo 3 hebt in alchemie. :D

Ik heb geen idee of je ook voor altijd een zombie kan worden en hoe dat dan moet.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

^Er wordt aan een patch gewerkt door EA heb ik begrepen maar wat daar allemaal aan problemen verholpen gaat worden weet ik niet. :D
Ik hoop dat ze het tuinieren weer in orde maken en die cheat tegen de zombies helpt wel bij mij,heb er geen1 meer gezien. ;) :swing
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik heb die cheat 1 keer gebruikt en de zombies blijven weg en ik heb zeker al meerdere keren het spel opnieuw gestart. :D
Dus ik denk dat 1 keer voldoende is en als je de zombies weer terug wil dat je dan dezelfde cheat kan gebruiken maar dan de optie aanzetten gebruiken.

@Damian123:

testingcheatsenabled true
met shift op je brievenbus klikken
dan krijg je de optie om je populatie te beheren
zombies uitzetten :D

Laatst gewijzigd door Big Mama op za 15 sep 2012, 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
138
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 17:21

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Oke, nou heb ik weer een probleem. Ik heb een bovennatuurlijk gezin gemaakt, waarvan de man een vampier is. Ik dacht dat bij een vampier het beroep goochelaar wel goed paste. Toen heb ik dat als beroep gedaan, maar ik speel het al een week zo en ik heb nog geen een oproep gekregen om voor een sim te goochelen. Heel erg jammer, en nu is mijn vampier helemaal weg ? Hij is gewoon onzichtbaar geworden ?
Is er iemand die dit ook heeft, en of mij kan helpen. Resetsim helpt niet ..
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

SimsBibbetje schreef:Oke, nou heb ik weer een probleem. Ik heb een bovennatuurlijk gezin gemaakt, waarvan de man een vampier is. Ik dacht dat bij een vampier het beroep goochelaar wel goed paste. Toen heb ik dat als beroep gedaan, maar ik speel het al een week zo en ik heb nog geen een oproep gekregen om voor een sim te goochelen. Heel erg jammer, en nu is mijn vampier helemaal weg ? Hij is gewoon onzichtbaar geworden ?
Is er iemand die dit ook heeft, en of mij kan helpen. Resetsim helpt niet ..
Kan je nog met je vampier spelen of is hij daar ook verdwenen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsBibbetje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
138
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 17:21

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Lisa schreef:
SimsBibbetje schreef:Oke, nou heb ik weer een probleem. Ik heb een bovennatuurlijk gezin gemaakt, waarvan de man een vampier is. Ik dacht dat bij een vampier het beroep goochelaar wel goed paste. Toen heb ik dat als beroep gedaan, maar ik speel het al een week zo en ik heb nog geen een oproep gekregen om voor een sim te goochelen. Heel erg jammer, en nu is mijn vampier helemaal weg ? Hij is gewoon onzichtbaar geworden ?
Is er iemand die dit ook heeft, en of mij kan helpen. Resetsim helpt niet ..
Kan je nog met je vampier spelen of is hij daar ook verdwenen?
Ja, ik kan nog wel met hem spelen, maar dan lijkt het alsof hij in de grond zit en ik zie hem niet meer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie