Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 1 van 18

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

5G Reed-Davids ~ Generatie 4 ~ Huis 2/7/2014

5G Reed, dezelfde naam als die van mijn vorige 5G die ik moest stoppen door spelproblemen. Ik had deze week echt zin om daar toch op een manier mee verder te gaan, en zo kwam dit nieuwe dagboek. Dit dagboek is eigenlijk gewoon een soort van vervolg van mijn vorige 5G maar begint wel pas weer bij generatie 1. Als mensen dat dagboek nog willen lezen, 5G Reed

Ik zal geen geld cheats gebruiken maar misschien wel af en toe humeur cheats als ik bepaalde screens moet maken enzo. En natuurlijk moveobjects on/off als ik de poseplayer gebruik (die ik waarschijnlijk niet heel veel ga gebruiken voor dit dagboek).

Prolooog

Dit ben ik, Ethan Reed, de zoon van Savannah Reed, kleinzoon van Hailey Reed. Hailey, mijn oma begon een 5G challenge en mijn moeder Savannah nam hem over. Ze ontmoette Jayden, mijn vader en ze waren erg gelukkig samen. Maar toen moest hij weg voor een paar jaar omdat hij in het leger werkte. Wanneer hij verlof had was hij altijd met mijn moeder en volgens mijn oma was mijn moeder altijd depressief wanneer hij er niet was. Op een dag kwam hij plotseling terug, hij mocht ineens eerder met verlof. Mijn moeder was toen al een tijdje zwanger van mij en was dolgelukkig dat mijn vader voor haar stond. Maar dat geluk verdween snel, hij kwam haar vertellen dat hij het uit wilde maken, dat hij niet wilde dat zij op hem wachtte en in die tijd depressief was. Nog voordat ze kon zeggen dat ze zwanger was, was hij weg, weg uit haar leven.

Volgens oma leefde ze op toen ze mij kreeg, kreeg ze weer nieuwe energie. En op een dag toen wij samen in het park waren, ik was toen net drie jaar, stond mijn vader daar. Mijn moeder had hem altijd gemist, elke dag, elke seconde. Ze kon niet anders dan meteen opnieuw met hem beginnen, ze hield gewoon zo veel van hem. We verhuisden met zijn drieën naar een mooi groot wit huis en ze trouwden.
Mijn moeder was gelukkig, maar ik niet. Ik mocht mijn vader niet, hij was altijd gemeen tegen me en sloeg me. Als ik dat tegen haar vertelde zei ze altijd dat hij dat nooit zou doen, dat hij zo niet was en dat ik het verzon. Daarom ging ik op mijn zevende bij mijn oma wonen, mijn lieve oma die er altijd voor me was. Ik was gelukkig bij mijn oma, soms sprak ik mijn moeder nog maar dat contact verwaterde, ze nam het me namelijk altijd kwalijk dat ik zo over mijn vader dacht.


Op mijn zestiende kreeg mijn oma een hartaanval, en stierf. Ik wilde niet terug naar mijn vader en moeder dus ik ging bij mijn beste vriend wonen. En toen ik achttien werd, verliet ik Apaloosa Plains, mijn verleden. Ik ging reizen en was weer voor het eerst gelukkig. Uiteindelijk besloot ik dat ik ergens wilde gaan wonen en zo verhuisde ik naar Sunlit Tides, om voor mijn oma deze 5G challenge opnieuw te starten. Ik zou niet generatie 3 worden maar zou helemaal opnieuw beginnen, voor oma.

Nogal veel tekst XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op wo 02 jul 2014, 22:10, 54 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

5G Reed ~ Hoofdstukindeling

De stamboom

Hoofdstukken

Generatie 1 Ethan Reed

Proloog ~ Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~ Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9 ~ Hoofdstuk 10 ~ Hoofdstuk 11

Generatie 2 Austin Reed

Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 en 3 ~ Hoofdstuk 4 en 5 ~ Hoofdstuk 6 en 7 ~ Hoofdstuk 8 en 9 ~ Hoofdstuk 10 en 11 ~ Hoofdstuk 12 ~ Hoofdstuk 13 ~ Hoofdstuk 14 ~ Hoofdstuk 15 (foto-update) ~ Hoofdstuk 16 (foto-update) ~ Hoofdstuk 17 (foto-update) ~ Hoofdstuk 18 (foto-update) ~ Hoofdstuk 19

Generatie 3 Megan Reed/Grigori

Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 en 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~ Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9 ~ Hoofdstuk 10 ~ Hoofdstuk 11 ~ Hoofdstuk 12 ~ Hoofdstuk 13 ~ Hoofdstuk 14 ~ Hoofdstuk 15 ~ Hoofdstuk 16 ~ Hoofdstuk 17

Generatie 4 Rosie Reed

Afbeelding

Personages ~ Hoofdstuk 1: Universiteit

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 21 jun 2014, 14:23, 59 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Proloog: Een nieuw begin

Hoi! Ik heb 5G Reed nooit gelezen als ik eerlijk ben, maar ik kende de naam wel. Daarom was ik een beetje verbaasd toen ik hem hier tegenkwam, en dan ook plots nog maar bij G1 ^^

En ik houd van zo'n hoeveelheid tekst bij elke screen ;0 Het moet natuurlijk niet een halve pagina bij elke screen worden, maar ik houd ervan als je niet teveel op de screens moet letten voor het verhaal. Maar dat is mijn mening en ik wilde het eigenlijk alleen even zeggen omdat je het zo veel vond :p

Ethan is knap, hij gaat vast voor mooie kindjes zorgen ^^ Trouwens, ik hoop serieus dat hij nog een keer zijn vader gaat uitschelden of zo voor hoe hij hem behandeld heeft, maar dat zal vast niet.
Ik ben benieuwd!
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Proloog: Een nieuw begin

Hoofdstuk 1

Al vrij snel vond ik een baan in Sunlit Tides, bij de brandweer. Als kind droomde ik er al van om mensenlevens te redden en nu werd dat werkelijkheid. Ik hield van mijn werk, in de kazerne trainde ik, deed ik leuke dingen met collega’s en ik verbeterde het brandalarm en de brandweerwagen. Wat het leukste was waren de mensen die je bedankten als je bij hun een brand had geblust, telkens werd je eraan herinnerd dat iets goeds voor anderen deed. Vroeger kreeg ik dat niet vaak te horen, natuurlijk wel in de tijd dat ik bij mijn oma woonde, maar niet toen ik bij mijn beste vriend woonde. Hij was mijn beste vriend, maar ik miste veel, zijn ouders accepteerden mij niet en hij begon daar in mee te gaan. En nu, nu heb ik geen contact meer met hem, uit het oog, uit het hart.

In mijn vrije tijd ging ik vaak sporten, ik kende hier niet veel mensen waardoor ik thuis niks leukers te doen had dan tv kijken. Sporten was niet alleen goed om in vorm te blijven, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik had al wat aardige mensen ontmoet die ik daar vaak tegen kwam. Maar toch bleef ik me eenzaam voelen. Ik wilde iemand die ik al mijn geheimen toe kon vertrouwen en die me altijd zou steunen. Mijn oma zei altijd dat ik diegene wel zou vinden, dat er ook zo iemand voor mij bestond maar ik wist het niet meer zeker. Stel dat er voor mij niemand was, dat ik nooit zou trouwen en geen kinderen zou krijgen? Ik wilde haar niet teleurstellen, maar stel dat ik het niet kon?

De momenten dat ik thuis was pakte ik vaak een foto-album die ik mee had genomen toen ik oma’s huis moest leeghalen toen ze was gestorven. Ik erfde al haar bezittingen, daarvan had ik tot nu toe van geleefd en ook dit huisje van gekocht. Maar eens raakt het geld op, en moet je een baan zoeken. Soms keek ik naar foto’s van mijn vader en moeder, zoals deze foto, maar meestal naar foto’s van mijn oma. Mijn oma toen mijn opa nog leefde, de gelukkige oma. Mijn moeder vertelde nooit iets over hem, redelijk logisch, omdat hij stierf toen ze nog niet eens was geboren. Maar oma kon niet stoppen met vertellen over hem. Als ze over hem vertelde zag je haar altijd stralen, dat waren de momenten waarop ze het meest gelukkig was.

~~~~~

@ Imme en Wecameasromans
bedankt <3

@ Marlinde
bedankt en je zit nog wel een klein beetje in de buurt ;)

Korte up, I know, maar het is meer een introductie omdat anders het volgende hoofdstuk nogal raar overkomt. Dit wordt niet zo'n zeur dagboek waar hij de hele terug denkt aan zijn verleden. De volgende update zal zelfs met een soort van cliffhanger eindigen :D

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 1 ~ 10-9-2012

Hoofdstuk 2


Ik was snel gewend geraakt in Sunlit Tides en had al een paar nieuwe vrienden gemaakt, waaronder Liza. Liza en ik waren eigenlijk gewoon vrienden maar de laatste tijd begon ik me af te vragen of er niet wat meer was tussen ons. Altijd hing er een soort van spanning, een spanning die ik niet kan beschrijven. En vandaag, zat ze net zoals vele andere dagen, samen met me op het bankje voor mijn huis naar de zee te staren en lange gesprekken te voeren. Ik wist dat ik ooit een “move” zou moeten maken, voordat iemand anders dat zou doen. Liza was namelijk iemand die heel veel aandacht van mannen kreeg, ik vond het niet gek en ik nam het die mannen niet eens kwalijk. Ze was gewoonweg ontzettend mooi, vooral haar glimlach, als je het aan mij zou vragen.


Heel voorzichtig strek ik mijn armen uit, alsof ik moet gapen, en dan leg ik mijn arm om haar heen. Eerst voel ik dat ze schrikt maar dan legt ze haar hoofd tegen me aan.
‘Je bent lief.’ zegt ze.
‘Jij ben liever.’ zeg ik op een misschien iets te slijmerige toon.
‘Tuurlijk.’ zegt ze en ze moet lachen, die prachtige lach die me altijd doet blozen.
‘Je bent geweldig, superlief en ook nog eens prachtig, geloof me.’ zeg ik en ze moet weer lachen.


Voor ik het weet drukt ze haar lippen op de mijne, vol passie. En dan weet ik het zeker, dit is het meisje waar ik verder mee wil. Dit is het meisje waarmee ik de laatste wens van mijn oma wil voorbrengen. Waarschijnlijk denk ik te snel, maar dat maakt me niet meer uit, deze kus zal ik nooit meer vergeten.
‘Ik hou van je.’ fluister ik in haar oor en kus haar weer vol passie terug.
Ze zegt niks maar met haar lichaamstaal brengt ze al over dat zij hetzelfde denkt.


Samen gaan we op de grond zitten om naar de sterren te kijken, de sterren die ik nog nooit op deze manier heb gezien. De sterren die door haar aanwezigheid alleen maar mooier lijken.
‘En, hebben we nu officieel iets?’ vraagt Liza voorzichtig.
‘Als het aan mij ligt wel.’ zeg ik.
En haar antwoord is een lange kus, een kus die van mij niet meer op hoeft te houden…


… Maar helaas hield hij wel op, Liza had het koud en we gingen naar binnen. Eenmaal binnen keek ik op mijn telefoon en ik zag dat ik twee gemiste oproepen had van een nummer dat ik niet kende. Ik wilde diegene net terug gaan bellen toen ik weer gebeld werd.
‘Met Ethan Reed.’ zeg ik.
‘Hoi Ethan, met je moeder, Savannah.’
En ik kan niks meer uitbrengen.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het gaat misschien een beetje snel in de liefde maar ik had geen zin om het verhaal rustig op gang te laten komen, dan zouden er waarschijnlijk te veel saaie stukjes zijn XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 09 jun 2014, 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ 17-9-2012

@ Dave
Dat lees je in de volgende update... XD

Even een vraagje aan jullie, vinden jullie het erg als de hoofdstuk meestal redelijk kort zijn en dat deze generatie veel hoofdstukken krijgt (waarschijnlijk ongeveer 15) of willen jullie lange hoofdstukken maar dan minder hoofdstukken? :)

Ik zal ook zo snel mogelijk weer proberen te updaten, maar school wil ook niet altijd meewerken en ik wil ook voor gewoon simsen. Screens zijn al gemaakt, dus volgende week sowieso een update ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie