En het is niet zo dat je niet kunt toveren zonder toverkracht/magie, er is alleen grotere kans dat de spreuken mislukken.
189 berichten • Pagina 2 van 10
Je moet ook eerst je spel registreren , en dat zijn 5 vakjes . Dan kun je de spullen verzilveren en dat zijn 4 vakjes.sjul schreef:ik heb een probleem met het versilveren van me plant en zombie dingen de code die ik heb geeft die telkens aan als niet goed heb ook maar 4 vakjes en staan er 5 op die site iemand anders ook last van?
of heeft iemand een oplossing
Laatst gewijzigd door Big Mama op ma 10 sep 2012, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Die padden krijg ik als je ergens gaat vissen.Noa schreef:Waar kan je padden vinden?
Mijn sim wil namelijk een elixer maken om een heks te worden. Ik moest een maansteen , een glimworm en een pad vinden maar ik heb geen idee waar ik padden kan vinden![]()
Hellup
sims-mike schreef:Die padden krijg ik als je ergens gaat vissen.Noa schreef:Waar kan je padden vinden?
Mijn sim wil namelijk een elixer maken om een heks te worden. Ik moest een maansteen , een glimworm en een pad vinden maar ik heb geen idee waar ik padden kan vinden![]()
Hellup
Ik kan sinds het installeren van Bovennatuurlijk mijn planten niet meer in één keer oogsten. Ik moet elke plant uitzonderlijk aanklikken. Het werkt ook niet als je onmiddellijk alle planten één voor één aanklikt want na het oogsten van de eerste plant verdwijnen alle ander acties en moet ik het oogsten van de volgende plant terug invoeren.
Ik wil elixirs maken en kom er maar niet uit hoe je die maakt. Ik heb een alchemielab en het enige ik kan doen is het boek lezen. Maken van elixirs kan ik niet. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik een 15-tal elixirs moet maken maar telkens ik de actie elixir aanmaken aanklik doet mijn sims niks.
Red Star schreef:sims-mike schreef:Die padden krijg ik als je ergens gaat vissen.Noa schreef:Waar kan je padden vinden?
Hellup
Ik kan sinds het installeren van Bovennatuurlijk mijn planten niet meer in één keer oogsten. Ik moet elke plant uitzonderlijk aanklikken. Het werkt ook niet als je onmiddellijk alle planten één voor één aanklikt want na het oogsten van de eerste plant verdwijnen alle ander acties en moet ik het oogsten van de volgende plant terug invoeren.
Ik wil elixirs maken en kom er maar niet uit hoe je die maakt. Ik heb een alchemielab en het enige ik kan doen is het boek lezen. Maken van elixirs kan ik niet. Ondertussen heb ik geleerd hoe ik een 15-tal elixirs moet maken maar telkens ik de actie elixir aanmaken aanklik doet mijn sims niks.
Heb je de ingrediënten?, dewelke je nodig hebt staan bij skills (als ik me niet vergis)
Het is een bug waar meer Sims over klagen op het Amerikaanse forum van de Sims 3. Er zijn wel mods waarmee je de bug iets tegengaat, maar het zou fijn zijn als EA er zelf snel met een oplossing voor komt.sims-mike schreef:
Laatst gewijzigd door Big Mama op ma 10 sep 2012, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.