Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 1 van 10

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Dan zal ik ook maar eens mijn frustratie neerzetten!

We hebben een collectorsboekje gekregen en die doet het niet bij mij,en dan bedoel ik alleen de plantentab,de rest doet het wel.
Hij doet het wel in een nieuwe save maar bij al mijn oude saves doet ie het niet of bij het ene lid van de familie wel en bij de andere weer niet. :mad

Het tuinieren is ook wat van slag.
Als ik iets plant dan heb ik de volgende dag meteen volwassen planten die in een speciaal groeistadium zitten.
Volgens mij heeft dat met de paddestoelen te maken.
Na die 1ste dag zijn het weer gewone planten in hun gewone groeistatus.
Sommige bomen kan ik niet meer oogsten.

Het ligt niet aan mijn spel of computer want ik heb ALLES eraf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd tot 2 keer toe,en ik gebruik alleen officiele sims3 spullen.

Dit is een bug die ik heb sinds de patch en ik baal hier erg van,zijn er nog anderen die dit hebben en hebben jullie het kunnen oplossen? :?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

^^ Wat bedoel je met een plantentab?
Ik zal eens kijken of ik dat tuiniergedoe ook heb.

Het enige waar ik tot nu toe last van heb is dat ik niets met geesten kan, als ik ze in CAS maak word mijn hele scherm in de kleur van de geest, ook als ik een interactie mee doe en eigenlijk bijna altijd wanneer mijn sims een geest tegenkomen. Waarschijnlijk ligt dit aan mijn videokaart... Erg jammer, want ik kan nu niets met geesten, wat ik wel graag wou...

^ Hoezo? Ik zie altijd de maan. Met en zonder BN.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@Damian123 kijk eens rond een uur of 18:00 omhoog op zoek naar de maan. Ik dacht namelijk dat ie er bij mij ook niet was maar hij staat 's nachts zo hoog aan de lucht dat ik hem niet meer kan zien. Maar ik zag hem om 18:00 wel gewoon omhoog komen.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@Guppie: Als je dat groene boekje aanklikt krijg je verschillende tabbladen te zien.
Bv. tab voor edelstenen,vlinders,vissen en de laatste is voor planten.

@Damian123: Bij volle maan staat de maan erg hoog aan de hemel bij mij maar is goed te zien.

Laatst gewijzigd door Big Mama op za 08 sep 2012, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Het is heel erg zoeken. Ik heb ook bijna 5 dagen over gedaan de volle maan te vinden. rond 18 uur zag ik hem vandaag ineens. En dat je bovennaturlijk een stom spel vind dat je de maan niet kan zien echt slecht van ea, heb je twee keer gezegd. Een keer is voldoende. ;)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

@Big Mama,
Bij mij doet het plantengedeelte het gewoon, geoogste planten laat hij gewoon zien etc.
Ik ga nu kijken of er iets geks is met de plantengroei bij mij (maar dat kan even duren).

En die boekenkast is inderdaad een deur, en is geweldig om te gebruiken! :wub
Gebruikersavatar
Marinacht
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
do 10 mei 2012, 11:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik heb ook problemen met tuinieren, is mijn sim bezig met wieden en bam beland ze heel ergens anders. Bijvoorbeeld in de slaapkamer! :angry
Alles heeft zijn schoonheid, maar niet iedereen ziet haar. (Confucius)
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Ik had een bug dat toen ik mijn Sims in een huis liet wonen waren de gezichten van mijn Sims vervaagd, ik kon geen interacties met andere Sims doen en sommige dingens zag je niet. Na één keer opnieuw opstarten werkte het weer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Mijn bugs tot nu toe

Ik kan nog steeds GEEN vis mee nemen als ik van vakantie terug kom
Ik krijg nog steeds GEEN cadeautjes als ik getrouwd ben , maar ik mag wel de personen bedanken (voor een postbus vol lucht ;-) )

Als het volle maan is geweest blijven er zombie's uit de grond komen. Ook de cheat "testingCheatsEnabled true "en dan op je brievenbus klikken en je zombies uitzetten werkt niet. Ze blijven komen.
Als ik aan het tuinieren ben springt mijn sim zomaar ergens anders heen en is vergeten wat hij ook alweer aan het doen was .
Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Mijn weerwolf is helemaal zwart als hij transformeert. Het gekke is dat hij eerst wel een normale kleur had, toen opeens stilstond en flikkerde en vanaf dat moment is hij gewoon zwart. Als hij naar mens transformeert krijgt hij zijn normale kleur, maar naar wolf gaat het weer mis.
Meer mensen die dit hebben?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Bloos6 schreef: Ik krijg nog steeds GEEN cadeautjes als ik getrouwd ben , maar ik mag wel de personen bedanken (voor een postbus vol lucht ;-) )
Dit probleem heb ik ook nog steeds. Ook moeten beide sims bedankbriefjes schrijven, want anders blijft de post maar komen. :|
Bloos6 schreef:Als het volle maan is geweest blijven er zombie's uit de grond komen. Ook de cheat "testingCheatsEnabled true "en dan op je brievenbus klikken en je zombies uitzetten werkt niet. Ze blijven komen.
Ik heb gisteren een nieuwe savefile gestart en de cyclus nu op 4 dagen gezet. De zombies gaan nu gewoon weg en mijn weerwolfsim kan weer terug transformeren. De weerwolven in derest van moonlight falls transformeren niet terug, maar dat vind ik opzich niet zo vervelend ;)

En ik weet niet of het hier hoort maar ik kan de button 'raar stel' maar niet verdienen terwijl ik toch echt 3 spoken, feeën, vampiers, heksen en weervolven als vrienden heb. :S
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Bloos6 schreef: Als het volle maan is geweest blijven er zombie's uit de grond komen. Ook de cheat "testingCheatsEnabled true "en dan op je brievenbus klikken en je zombies uitzetten werkt niet. Ze blijven komen.
Als ik aan het tuinieren ben springt mijn sim zomaar ergens anders heen en is vergeten wat hij ook alweer aan het doen was .
Wat gek, ik heb nou nog altijd geen zombies gezien...
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Bugs, errors en gameplay vragen

Als ik mijn spel begin met m'n heks dan is haar toverkracht gelijk uitgeput. Die magiemeter gaat dan helemaal leeg en ik zie hem niet meer vullen, maar ze kan wel magie gebruiken... Ik heb al een nieuwe game gestart, ze woont in sunlit tides... Ik heb er toen een fee bij laten wonen en die had haar meter steeds vol... die liep dus niet leeg, maar had wel een keer haar kracht uitgeput... Beetje vaag.... De enige mods die ik heb zijn haarstijlen, als je dat ook mods noemt...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie