Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

47 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Wat vind jij van Bovennatuurlijk

We zijn bezig met een review van De Sims 3 Bovennatuurlijk en daarbij melden we vaak ook de meningen van onze forumleden.

Dus geef je mening over het spel en wees kritisch want dat mag best wel.

:thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Ik ben heel benieuwd naar wat iedereen vind eigenlijk. Ik twijfel nog om 'm ook te gaan halen, normaal ben ik niet zo van de fantasy namelijk.. Ik denk dat als ik 'm over een week nog wil ik 'm maar ga halen maar misschien dat iemand me kan helpen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Ik heb dan nog niet heel lang gespeeld, toch vind ik het nu al fantastisch! Alleen al de kleding, kapsels en objecten, wauw. Ze zijn super gedetailleerd en passen ook echt bij het thema van Bovennatuurlijk. Moonlight Falls is ook echt gaaf en makkelijk bespeelbaar. Naar mijn mening het beste wat de Sims 3 tot nu toe is overkomen. :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Ik vind Bovennatuurlijk een leuke uitbreiding. Het Sims creëren vind ik vooral heel erg leuk. De fee vind ik het leukst tot nu toe, al is tovenaar en vampier ook awesome. De zombies kunnen erg irritant zijn, zeker omdat ie je moestuin vernielen.
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Tot nu toe vind ik het echt heel mooi.Ik heb alleen nog met een heks gespeeld maar de rest ziet er ook super leuk uit. Mooie kleren mooie kapsels mooie meubels en een mooie buurt.

Alleen die zombie's beginnen me eigenlijk al te irriteren. Staan schreeuwend voor je deur of je hek om je moestuin (je moet wel het hek afsluiten zodat alleen jij en je familie er in kan anders komen ze nog binnen ) Die proppenschieter werkt alleen als je zegt welke zombie hij uit moet schakelen. :?
Dus de knop zombie's uitschakelen mag van mij ook wel in het spel komen.
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Bloos6 schreef:Tot nu toe vind ik het echt heel mooi.Ik heb alleen nog met een heks gespeeld maar de rest ziet er ook super leuk uit. Mooie kleren mooie kapsels mooie meubels en een mooie buurt.

Alleen die zombie's beginnen me eigenlijk al te irriteren. Staan schreeuwend voor je deur of je hek om je moestuin (je moet wel het hek afsluiten zodat alleen jij en je familie er in kan anders komen ze nog binnen ) Die proppenschieter werkt alleen als je zegt welke zombie hij uit moet schakelen. :?
Dus de knop zombie's uitschakelen mag van mij ook wel in het spel komen.

waar vind je de proppenschieter?
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Het is echt heel leuk!

Maar alleen van de fee had ik meer verwacht, natuurlijk. Ze zijn superleuk om te gebruiken voor plaatjes, maar de gameplay voegt niet al te veel toe. De rest van de monsters zijn super! Zelfs de zombies! En dat had ik dus niet verwacht! Dit is een échte aanrader! HUP! Waar sta je nu nog. KOPEN!
Afbeelding
Daandanoon
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 23:04

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

De nieuwe simd zijn echt fantastisch, maar moonlight falls vind ik erg tegenvallen, de buurt is kaal, er zijn weinig leuke kavels en weinig leuke sims. Ze habben beter hidden springs mee kunnen sturen. Ik vind die sfeer veel beter passen
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

In het begin was ik nogal sceptisch over het spel; ik hou niet zo van feeën, heksen, zombies en vampieren omdat ik meer van realistisch hou. Na de hands-on gelezen hier op de site was ik overtuigd, zo om te lezen klonk het allemaal erg leuk! Nadat het spel eindelijk gebracht werd ben ik het gaan uitproberen en tot nu toe vind ik het erg leuk, vooral het heks zijn vind ik iets leuks om te doen, je kan op een bezem naar een kavel gaan, ze kunnen toverspreuken afroepen op sims wat erg leuke effecten geeft! Wat ik vooral leuk vind aan het spel zijn de nieuwe meubels en spullen, zitten hele leuke dingen tussen waarmee ik weer mooie huizen kan bouwen! Ik vind deze vooral zo mooi omdat ze een echt huiselijk idee geven aan je huis!
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Ik had eerst een heel raar gevoel over het spel een beetje een onvast gevoel.
Ik dacht bij mezelf ach bij deze uitbreiding ben je het na 2 uurtjes alweer zat.
Maar met een grote verbazing vind ik het juist heel erg leuk!
Het maakt de game veel plezanter je hebt veel meer generaties.

Ja ik ben wel blij met deze variant :)
Dus ik geef het een 8 :p
Gebruikersavatar
Rik
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
42
Lid geworden op:
do 19 apr 2012, 17:01

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Ik heb ook nog niet heel lang kunnen spelen maar ik vindt het tot nu toe geweldig! De wezens creëren is gewoon ontzettend leuk om te doen en daarbij zijn de nieuwe kapsels en kleding ook heel mooi! De maan cycles vind ik ook leuk uitgewerkt, en als het volle maan is dat er ook zombies komen is gewoon grappig om te zien. Als ik het een cijfer moet geven dan geef ik het een 9! Ik zou het een 10 geven als je zombies kunt creëren en dat er geen bugs inzitten.
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

simmertje1981 schreef:^Die vind je in de koopmodus bij decoraties onder planten. Je moet wel de LE hebben. En het feeënhuis vind je in de koopmodus bij comfort onder overig.
hartelijk dank! ik heb ze gevonden! :thumbsup
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
Raven
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
wo 04 jul 2012, 17:40

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

Ik heb nu alleen nog maar met een heks kunnen spelen, maar tot nu vind ik het een goede uitbreiding!
Het leukste aan bovennatuurlijk vind ik de nieuwe items. Mooie kapsels, kleding en meubelen. Favoriet bij mij zijn de 'elfjesachtige' meubelen met natuurlijk hout er in verwerkt En ik denk dat ik de nieuwe ramen ook veel ga gebruiken!

Over de wezens kan ik alleen wat over de heks zeggen.. Het verandert niet mijn manier van spelen, maar het voegt wel veel toe. Een paar leuke interacties, stukje op de bezem vliegen, op zombies spreuken oefenen :thumbsup En dan alles op zn sims, dus echt eng of geheimzinnig is het allemaal niet.. Ben benieuwd naar de andere soorten wezens! :)
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Wat vind jij van Bovennatuurlijk

@colafless Dat had ik ook, het voelt opeens zo raar om dit met je Sims te kunnen.

Ik vind dit een ontzettend leuk uitbreidingspakket, want je hebt zoveel nieuwe mogelijkheden!
Zelfs als je niet van de wezens houdt, is dit nog steeds een leuk pakket om te kopen, want er zijn ontzettend veel nieuwe, leuke objecten. Ik vind het alleen jammer dat de objecten niet te combineren zijn met bijv. Diesel ofzo, en de stad vind ik niet zo mooi, maar ach, je kan niet alles hebben. Tot nu toe geef ik het een 8! (:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie