Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

107 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Bovennatuurlijk' topic

Donderdag 6 september is de officiële release van De Sims 3 Bovennatuurlijk maar zoals bij alle eerdere uitbreidingen en accessoires pakketten zijn er altijd Simmers die het spel voor de officiële release op de kop weten te tikken.

Bij elke release maken we een groot 'Ja ik heb hem' topic aan en net als bij vorige release gelden er ook nu weer een aantal regels voor dit topic:

Je kunt hier melden dat je De Sims 3 Bovennatuurlijk hebt gekocht. Veel mensen weten het spel al voor de release te kopen en als jouw dat gelukt is vertel dan ook even waar je het hebt gekocht (winkel en stad). Dat is handig voor andere mensen: die kunnen dan op de fiets springen en naar die winkel rijden.

Reacties als 'ik heb hem nog niet' of 'ik zit nog steeds te wachten op de postbode' of 'de winkel bij mij heeft het niet' worden gedelete: de moderators zullen hier erg streng in zijn!
Gebruikersavatar
apenfan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
wo 02 dec 2009, 16:53

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Bovennatuurlijk' topic

ik kreeg gisteren een mail dat hij verstuurd was dus ik was toen al heel blij en nu heb ik hem. ik had hem via mycom besteld daar krijg je hem wel vaker eerder. ik heb de limited edition

Laatst gewijzigd door apenfan op di 04 sep 2012, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Bovennatuurlijk' topic

Voor die gene die bovennatuurlijk hebben: wil je een foto maken van het hoesje en van de bon/factuur een foto maken?? dan kan ik hem vandaag ook nog ophalen bij gamemania, zij doen dit alleen als ze een bonnetje van de concurent zien!! hartelijk dank!

Laatst gewijzigd door Evelien op di 04 sep 2012, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Een dag zonder Sims is.....

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie