ik verveel me een beetje want ik kan geen afleveringen van wat dan ook kijken omdat het ontiegelijk langzaam laadt, en 1 aflevering meer dan 40 minuten duurt, en ik geen zin heb om voor elk filmpje meer dan een uur te gaan wachten... :'3
en alle spelletjes die op m'n laptop staan heb ik al uitgespeeld(1tje zelfs 3 keer...) en op tv is er ook niets leuks dus blijf ik muziek luisteren en me vervelen x)
morgen naar huis van vakantie en dan uitpakken en dan weer mijn gemiste afleveringen kijken en natuurlijk ook Music Core, Music Bank, M! Countdown, Inkigayo en Immortal Song 2 optredens bekijken :3
en dan zijn zo'n meer dan 40 filmpjes van 3+ minuten :3 dus ik heb genoeg te doen als ik morgen thuis kom :'3
en dan moet(wil) ik nog afleveringen van 'To The Beautiful You', 'Haeundae Lovers', 'AThousandnogwat', 'Invincible Youth', 'Weekly Idol', 'BTOB Dairy', 'Infinite Ranking King', 'Shinhwa Broadcast' en '4Minute Travel Maker'
ik heb er wss wel wat gemist, maar nouen x) het zijne r iig heel veel die ik nog moet bekijken en 1 aflevering duurt 40+ minuten, behalve die van BTOB Dairy, 1 aflevering daarvan duurt zo'n 10 minuten
en dan moet ik ook nog de Kara - Pandora en Tiny-G - Tiny-G Mv's bekijken :3
en ik heb erg veel getypt x)