Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

72 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (update 13/8) Familiefoto

Afbeelding

Ik mis de familiefoto. Bij elk verslag van een kind moet een leuke of gezellige foto bij staan. En zo te zien hebben jullie die niet. Dus...., Cindy komt bij jullie wonen als ik een leuke familiefoto hebben.

Afbeelding

Was dat alles!!! Je zij dat er een probleem was, dit is gewoon een fototje maken. We halen Cindy gewoon op en huppha, foto maken. Wacht..., waar is Cindy eigenlijk.

Afbeelding
Maak je geen zorgen over Cindy, mijn vrouw zou op haar letten. Ik bel haar wel even, zodat ze Cindy kan halen..... Wat zeg je, is Cindy niet bij jou!!! Waar is ze in godsnaam. Ooh ze is bij haar moeder. Wat, bij haar moeder. Jongens, ga maar na Cressida, want daar is Cindy.

Afbeelding
We gingen dus naar Cressida. En tuurlijk, ze was niet thuis. Er hing wel een briefje op de deur:
'Ben vissen met Cindy'

Afbeelding
Gelukkig wist ik nog waar haar visstek was. Toen we nog een relatie hadden gingen we daar vaak naar toe. Maar toen ik en Connor daar aankwamen, was ze er niet. 'Misschien weet die visser wel waar Cressida en Cindy zijn', zei ik. 'Ik praat wel met de visser', zei Connor.

Connor:
Afbeelding
Ik stapte dus naar de visser toe. Meneer, mag ik u wat vragen. 'Tuurlijk', zei de visser. De visser legde zijn hengel aan de kant. Heeft u misschien zonet een kind gezien met haar moeder? 'Ja hoor, ze waren hier aan het vissen, maar toen wou die moeder naar het strand, om afscheid te nemen of zoiets', babbelde de visser.

Afbeelding
En inderdaad, Cressida was met Cindy op het strand. We kunnen Cindy toch niet weghalen op dit moment bij Cressida, ze neemt afscheid. 'Laat mij dit maar regelen', zei Jared.

Jared:
Afbeelding
Ik liep naar Cressida, die haar moment deelde met Cindy. Ze had het overduidelijk zwaar. Dat zag je aan haar houding en de manier hoe ze Cindy vast hield. Op een manier om haar nooit meer lostelaten. Cressida wou Cindy niet kwijt, maar het lukte haar niet om alleen voor Cindy te zorgen. Cressida, zei ik. Ze draaide om, met een sip gezicht. Oh, hey Jared. Wat kom je doen? Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar ik heb Cindy nodig. We moeten een familiefoto maken en dan mag Cindy bij ons blijven wonen. Oh, jammerde Cressida, leuk voor jullie. Ze begon traanogen te krijgen. Ik pakte haar handen vast. Cressida, je bent altijd welkom. Je mag altijd langskomen om jou dochter te zien. Echt, zei Cressida. Ja, zei ik. Dankjewel, dat meen ik echt, zei Cressida op een droevige manier. Maar mag ik Cindy nu even, voor de foto. Hier, zorg goed voor haar.

Afbeelding
Ik rende naar huis, samen met Cindy. Jared!!!, waar ga je naartoe, riep Connor. Naar huis, andere kleren aantrekken natuurlijk. Wacht op mij. En dit was een moment die we nooit meer zouden vergeten.
--------------------------------------------------------------
Familiefoto zie mijn vorige bericht
Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (update 14/8) Familiefoto

Afbeelding
Blijkbaar moet je je beloftes nakomen. Dus Jared begon een cafe. Teminste dat was het plan. Maar daar hadden wij het geld niet voor. Dus Jared was best slim, ookal was dat niet de bedoeling. Hij ging werken in een restaurant/cafe in een dorpje vlakbij Sunset Valley. Hij had leuk werk daar, hij was al bedrijfsleider. Totdat.....................,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De eigenaar overleed. De eigenaar was al best oud. Hij heette Ash Honsels. Jared keek altijd tegen hem op. Ash was een aardige en goede man. Jared heeft veel van hem geleerd. Maar wat Jared niet had verwacht. Hij erfde het restaurant/cafe !!!

Maar ik zou jullie even een rondleiding geven in het restaurant. We noemen het gewoon restaurant nu, dat klint wat beter.

Afbeelding
Het belangrijkste voor eenzame mannen, de bar. Om nieuwe meiden te ontmoeten of om je leven wegtezuipen nadat je vrouw is vreemgegaan met een vele jongere man met 3 keer zoveel geld. (Zoals die ene man die nu aan de bar zit)

Afbeelding
Je kan natuurlijk ook zitten. En mag je thuis geen voetbal kijken omdat je vrouw Goede Simmies - Slechte Simmies wil kijken. Kom gewoon hier naartoe!!

Afbeelding
En boven is de biljardtafel. Elke donderdag komt hier de biljardclub. Tegenwoordig speelt Jared het ook. Hij probeert beter te worden, omdat ik beter was.

Dat was het restaurant wel. De wc's zijn niet zo belangrijk.

Afbeelding
Over werk gesproken. Jullie hebben mij nog nooit op het werk gezien. Dus hier zit ik dan. Is niet zo interresant. Weet je nog mijn boek, wat een succes zou worden. Niet dus!! Blijkbaar houden mensen niet van romans die zich afspelen in de ruimte. Ik werk dus gewoon in de Journalistiek. Ik ben nu hoofdredacteur.

Afbeelding
Zo moet ik dus verhalen aanhoren van de nieuwelingen vol met dromen. Zoals deze 2. Het meisje heet Manon, de andere is Niall. Ze werken hier pas net en slijmen dus erg. Jammer genoeg voor hun kan ik dat niet zo waarderen. Ze zijn gewoon te enthousiast.

Afbeelding
En ja hoor, ze zitten in MIJN woonkamer te gamen. Ze hebben net mijn game gewist, dus ik moet nu overnieuw beginnen. Maar dat begrijpen ze toch niet. Eigenlijk moeten we onze woonkamer verbouwen, eigenlijk ons hele huis. Want Cindy slaapt nog steeds op mijn kamer.

Afbeelding
Maar een Nanny hadden we ook beloofd. Cindy moet gewoon gezelschap hebben als we weg zijn. Anders wordt ze dalijk nog een einzelgänger, net als haar oom (ik dus). Maar wat moet eerst, de verbouwing of de nanny?

---------------------------------------------------
Een Poll vind ik niet nodig, dus ik vraag het gewoon zo.
Jullie kunnen kiezen, wat zien jullie liever.
Een mooie inrichting, zodat alles er wat mooier uitziet.
Of een nanny, een nieuwe bijfiguur dus.

Verbouwing/Nanny
Gebruikersavatar
Jerzy Fincher
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
121
Lid geworden op:
di 03 jul 2012, 10:28

Re: Dagboek Familie Frio (update 21/8)

Afbeelding
Vandaag is de grote dag. Ik en Connor gaan de nanny uitzoeken. Wie er komen, geen idee!! We houden de sollicitatie gesprekken in het zakenkantoor bij Connor, want we zijn bezig met de verbouwing. Het is daarom nu bij ons een grote rommel. Want we krijgen een aanbouw, een nieuwe kamer voor mij. Dan kan Cindy in mijn oude kamer slapen. Connor wou zo graag een verbouwing, dus die is nu bezig.

Afbeelding
Wat heeft Connor leuke spellen op zijn computer. Hij heeft gewoon fifa 2012!! Nou snap ik waarom hij hier zo lang wil werken. Op mijn werk is geen computer te vinden.

Afbeelding
Maar voor ik het wist kwam kandidaat nummer 1. Maar ik zat zo in de computer gezogen dat ik het dus totaal niet doorhad. Wat Connor niet leuk vond.

Afbeelding
Nee he, het is Appie de zwerver. Appie graait altijd in de vuilnisbakken in het stadspark. We geven hem een kans. Maar we nemen hem toch niet. Nou kijken wat die te vertellen heeft.

Afbeelding
Nou, mijn naam is Appie Smog. Ik heb een goed lopende carriere gehad als putjesschepper. Maar ben nu met pensioen. Ik ben erg beroemd in de stad. Vraag maar, iedereen kent mij. Ik hou veel van, die kleine schepsels. Ben effe die namen vergeten. Voor de duidelijkheid, ik verschoon geen luiers. En ik kook alleen dingen die ik lekker vind. En mag je trouwens dan ook wonen bij jullie, want ik heb momenteel geen verblijfplaats. En Blablablablabla.........

Afbeelding
U hoort nog van ons (dus niet). Iedereen kent me, ik ben beroemd. Wat een onzin, iedereen kent hem als de zwerver. Hopelijk is de volgende beter.

Connor:
Afbeelding
Jared, mag ik nu op de grote stoel? Want ik ben veel beter als jou. 'Connor, je bent geen klein kind meer', zei Jared. Maar oke, kom we wisselen wel om.

Afbeelding
Ik ben natuurlijk hier heel goed. Ik probeer steng te zijn, en trek natuurlijk geen conclusies als ik iemand nog niet heb gezien. Ik ben streng, en ze moeten iets goeds hebben als ze aangenomen willen worden.

Afbeelding
AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie