Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Rare berichten op SN

Beste moderators/teamleden etc.

Sinds vanochtend worden er enkele berichten gepost die in het engels of duits gepost zijn, alsof het hier een engelse/duitse site betreft. Ook heb ik net een bericht gelezen wat qua inhoud niet, maar dan ook niets met SN te maken heeft, zie hier.

Ik ben zelf niet zo technisch aangelegd, maar kan er iets mis zijn, waardoor berichten van een andere site hier terecht komen, en misschien andersom zelfs ook?

Met vriendelijke groet, Guppie
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Rare berichten op SN

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook aan zat te ergeren en het was me al eerder opgevallen.
Het zijn berichten in engels of duits en slaan echt helemaaaal nergens op.
Ook wordt er vaak gereageert op zeer oude berichten.
Kunnen jullie als moderators/teamleden daar iets mee doen? :D

Hoe dan ook,het beste is om er gewoon niet op te reageren want dat is precies wat men wil.
Dan hebben we weer ruzie op de homepage en dat is ook niet wat we willen. :D

Laatst gewijzigd door Big Mama op vr 24 aug 2012, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Rare berichten op SN

Om alle oudere berichten elke dag door te spitten, dat is wel erg veel werk en helaas is er op de homepage voor de moderators niks om nieuwe berichten goed te keuren zoals we op het forum hebben. Op het forum kunnen we de allereerste berichten van nieuwe leden afkeuren en goedkeuren, maar op de homepage hebben we dat niet, maar mochten jullie toch iets tegen komen op de homepage, graag hier melden, dan zullen we er zo snel mogelijk wat aan doen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Rare berichten op SN

Simmielove schreef:Om alle oudere berichten elke dag door te spitten, dat is wel erg veel werk en helaas is er op de homepage voor de moderators niks om nieuwe berichten goed te keuren zoals we op het forum hebben. Op het forum kunnen we de allereerste berichten van nieuwe leden afkeuren en goedkeuren, maar op de homepage hebben we dat niet, maar mochten jullie toch iets tegen komen op de homepage, graag hier melden, dan zullen we er zo snel mogelijk wat aan doen :)

Wat Simmie zegt klopt helemaal, we hebben een forum en de site die we in de gaten moet houden. De ene keer is het drukker op de homepage en op het forum en dan kunnen we niet alles in de gaten houden. Gewoon even melden in vragen @ de mods als je iets ziet staan en wij lossen het dan gelijk op ;) Moet je niet aan ergeren dus, gewoon melden!
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Rare berichten op SN

Dit zijn gewoon spambots en trolls die denken grappig te zij. Mijn suggestie: oude posts sluiten zodat mensen er niet meer op reageren, als ze problemen enzo hebben moetten ze maar op het forum registreren.
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Rare berichten op SN

nou ja het is een suggestie, aangezien je geen captcha kunt invullen op de homepage hebben spambots alle rust om toe te slaan, wat ergernis is bij de gebruikers.

en ja, de homepage is gewoon een grote blog CMS (wordpress) met plugins...
het is een suggestie, of een captcha, of berichten die meer dan 6 maanden oud zijn automatisch te sluiten, want wat de topic starter zegt is technisch gezien onmogelijk.

Het scheelt minder werk én je elimineert spambots.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Rare berichten op SN

Legendardisch schreef:nou ja het is een suggestie, aangezien je geen captcha kunt invullen op de homepage hebben spambots alle rust om toe te slaan, wat ergernis is bij de gebruikers.

en ja, de homepage is gewoon een grote blog CMS (wordpress) met plugins...
het is een suggestie, of een captcha, of berichten die meer dan 6 maanden oud zijn automatisch te sluiten, want wat de topic starter zegt is technisch gezien onmogelijk.

Het scheelt minder werk én je elimineert spambots.
Bedankt voor je suggestie, maar aangezien dit bericht een maand oud is en we al actie hebben ondernomen. Daarnaast zijn Captcha ook een ontzettende ergernis voor de leden, dus we laten het (voorlopig) hierbij.

Gelieve niet meer reageren in dit topic tenzij je weer rare berichten tegenkomt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie