Yay, SN doet het weer!!
Vandaag alweer de 2e dag naar school. Mijn mentorklas is leuk alleen met een vak heb ik echt een rotklas, ik zit daar ook niet met vriendinnen, gelukkig is dat maar 2 uur per week. Best raar om weer op school te zijn enzo
Nou, nou, ik ben naar Amsterdam gegaan. Dat was niet leuk, maar goed.
Daar zag ik een jongen en een meisje, die sowieso al vet goed bij elkaar leken te passen. Maar goed, die jongen had dus een t-shirt met SOUL in blauwe, gave letters, en dat meisje met 'MATE' in dezelfde letters, maar dan in het roze.
Dat was echt awesome om te zien, en ook schattig joh <3
En ik heb echt net de video gezien waar die Fabiëne blind auditie deed bij TVOH Kids op Youtube - ik volg als enige Nederlander geen enkele talentenzooi, daarom zag ik hem nu pas. Nou, dat vond ik een hele mooie video, en dat meisje kon btw echt goed zingen, maar dat einde. Iedereen ging opstaan en klappen, helemaal spontaan, zelfs de mensen van andere kandidaten - als die daar zitten in ieder geval.
Dat vond ik leuk c:
Annemiek schreef:Ik ga 10 november naar het concert van The Afters samen met m'n broers en schoonzus! Gezellig en superleuk natuurlijk! Echt super veel zin in.
Super gaaf! Ze hebben echt mooie nummers
Zo, school is weer begonnen hoor. Pff, begint al gelijk met lekker veel leerwerk. Lang leve vwo 4!
The Fray, waar ik onder andere naar luister, is (blijkbaar, ik wist dat niet) ook een christelijke band. Ik ben zelf niet christelijk, maar ik ben er wel fan van, haha! (:
Oorbellen ingedaan terwijl ze weer eens overgevoelig waren. Pijnlijk
'k ben weer terug van vakantie. Heb een super vakantie gehad met erg mooi weer, maar het is ook weer fijn om thuis te zijn. Nu lekker genieten van nog een paar dagen vrij en dan weer naar school.