Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 102 van 305

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oh yeah, ik ben zo blij dat sn het weer doet! Ik heb het echt gemist zeg xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Yay, SN doet het weer!!
Vandaag alweer de 2e dag naar school. Mijn mentorklas is leuk alleen met een vak heb ik echt een rotklas, ik zit daar ook niet met vriendinnen, gelukkig is dat maar 2 uur per week. Best raar om weer op school te zijn enzo XD
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Nou, nou, ik ben naar Amsterdam gegaan. Dat was niet leuk, maar goed.
Daar zag ik een jongen en een meisje, die sowieso al vet goed bij elkaar leken te passen. Maar goed, die jongen had dus een t-shirt met SOUL in blauwe, gave letters, en dat meisje met 'MATE' in dezelfde letters, maar dan in het roze.
Dat was echt awesome om te zien, en ook schattig joh <3

En ik heb echt net de video gezien waar die Fabiëne blind auditie deed bij TVOH Kids op Youtube - ik volg als enige Nederlander geen enkele talentenzooi, daarom zag ik hem nu pas. Nou, dat vond ik een hele mooie video, en dat meisje kon btw echt goed zingen, maar dat einde. Iedereen ging opstaan en klappen, helemaal spontaan, zelfs de mensen van andere kandidaten - als die daar zitten in ieder geval.
Dat vond ik leuk c:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Ik ga 10 november naar het concert van The Afters samen met m'n broers en schoonzus! Gezellig en superleuk natuurlijk! Echt super veel zin in. :)

V V Hihi, jij kent de band dus ook? Had eigenlijk niet verwacht dat iemand van jullie het zou kennen aangezien het een christelijke band is! :P

Laatst gewijzigd door Annemiek op di 21 aug 2012, 21:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Iljawas smerig vanmiddag! We hebben met water gespeeld, ze was helemaal bruin xD
Maar ze vond het erg leuk.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Annemiek schreef:Ik ga 10 november naar het concert van The Afters samen met m'n broers en schoonzus! Gezellig en superleuk natuurlijk! Echt super veel zin in. :)
Super gaaf! Ze hebben echt mooie nummers :)

Zo, school is weer begonnen hoor. Pff, begint al gelijk met lekker veel leerwerk. Lang leve vwo 4! :(
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

The Fray, waar ik onder andere naar luister, is (blijkbaar, ik wist dat niet) ook een christelijke band. Ik ben zelf niet christelijk, maar ik ben er wel fan van, haha! (:

Oorbellen ingedaan terwijl ze weer eens overgevoelig waren. Pijnlijk :sweatdrop
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie