Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Sugar valley

Lieve allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik Sugar Valley gedownload en deze in mijn SAVE map gezet. Dat werd aangeraden. Maar ik zie niets. Helemaal niets. Wat heb ik fout gedaan en hoe los ik het op? Kwil echt heel graag eens in Sugar Valley op ontdekkingsreis.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sugar valley

Ik neem aan dat je het Winrar bestandje hebt uitgepakt zodat er een mapje over bleef genaamd: Sugar Valley TEST?
die staat dan in je Saves, en als je een familie uitkiest zal hij waarschijnlijka chteraan staan bij je saves, het is dus GEEN nieuwe wereld.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Sugar valley

^ Dat komt omdat het een test is. Het is geen echte wereld die je kunt uitkiezen zoals Sunset Valley of bridgeport, maar het is net zoals een Save bestand van een familie in Lucky palms (willekeurig voorbeeld). Daarom moet het in save, het is geen echte wereld aangezien het een testje was.
Maar ik heb een vraagje. Waar heb jij Sugar Valley gedownload? Ik vind het nergens. :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Sugar valley

Heb een link gevonden hier op het forum..moest me wel ff registreren maar dat was zo gebeurt, en toen kon ik downloaden. Link kwam geloof ik van Simmielove :)
Ik d8 dat het echt een wereld was...my bad..

^
Sorry, beetje een leek op dit gebied..maar bedoel je dat ik een huishouden moet selecteren in de sims zelf bijvoorbeeld in Lucky palms ofzo? Sorry, ben echt niet helder ofzo :huh
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sugar valley

Als je even googled op Sugar Valley heb je de link ook zo :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Sugar valley

Blugh..hij staat nog steeds niet bij de saves..kan echt helemaal niks vinden en weet echt niet wat ik fout doe :s
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sugar valley

Je moet het mapje wel zelf bij je saves zetten. Als je heb met winrar hebt geopend, pak je hem uit in Documenten/Electronica Arts/Sims 3/Saves. En het helemapje van Sugar Valley TEST. Die moet gewoon bij je Saves, en dan staat hij waarschijnlijk achteraan bij je Saves.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Sugar valley

Ja en als je dat mapje opent krijg je nog een mapje geloof ik?

Edit: screen gemaakt

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Hij moet in ieder geval op de goede plek staan!
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Sugar valley

En daar kan ik het dus niet terugvinden..heb 2 spellen opgeslagen staan en verder zie ik helemaal niks, nada, noppes.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.

Weergave- en sorteeropties