Het bestaat uit 5 personen waaronder 3 honden.

De vrouw: Sarah Desoto
Peuter: Linsey Desoto
Honden: Joep, Bibi en Liz

De familie zit diep in de schulden en moest dus verhuizen, ze hebben dit huisje gekocht, niet erg groot maar voor nood is het prima!

Van de binnenkant ziet het er zo uit. Alles wat ze nodig hebben staat erin.
Verleden+toekomst
Mijn verleden is erg triest. Ik ben 2 jaar geleden mijn ouders verloren door een busongeluk. Ze gingen met z'n tweetjes op reis, met de bus. Halverwege Spanje was het weer erg slecht, de bus kon niet goed meer rijden en besloot de eerst volgende tankstation te parkeren en wachten tot de storm weg is. Helaas duurde het iets te lang en slipte de bus over de snelweg heen. Iedereen had het ''spaans benauwd'' en schreeuwde van angst. Helaas kwam de bus teneinde aan de vangrail en viel om. Een vrachtauto het de bus niet gezien doordat het zo donker was, en schepte de bus mee. Elk passagier was aan dit ongeluk gestorven.
Ik vind het vreselijk wat er is gebeur met mijn ouders, maar het is niet anders.
Maar 1 jaar later dat mijn ouders gestorven waren, kwam er nog iets ergs, mijn man. Ik was zwanger van ons eerste kindje, Linsey. Mijn man was al een tijdje ziek, en we besloten om naar de dokter te gaan, die steurde ons meteen door naar het ziekenhuis. Jammer genoeg hadden had de arts geen goed nieuws en zei: 'Ik vind het heel erg om te zeggen, maar uw man heeft een kwaadaardige tumor in zijn hoofd, en zal binnen een week overlijden.'
En ja, een week later was hij gestorven, ik was toen hoogzwanger en zou bevallen van mijn kindje, ik zou moeder worden, wat ik nog het ergste vond is dat mijn dochter geen vader zou hebben!
Mijn toekomst ziet er wel heel anders uit, gelukkig. Ik heb 3 honden en wil graag met ze fokken, en een soort van kennel krijgen waarmee ik honden een nieuw tehuis voor ze ga vinden. Alleen heb ik nog niet erg veel geld om het te maken en zal me eerst concentreren om werk en Linsey.
(ik had eerst een andere fam maar opeens sloot het spel zich af en zei sims 3 werkt niet meer ik had toen duis de hele fam af van 8 personen!

Mijn eerste pauze! Moet lunchen!