Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

149 berichten • Pagina 5 van 8

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H9 10-8

Allemaal weer heel erg bedankt! En het is ook de bedoeling dat Sandi irritant is :laugh
Hier volgt weer een up!


Hoofdstuk 10.

Afbeelding
Gelukkig had Fiona het River al wel vergeven. Fiona had de vorige keer belooft dat ze met River zou gaan zwemmen, maar toen kwam Molly ertussen met het slechte nieuws over haar vader. Maar op deze dag gingen ze eindelijk weer zwemmen! Voordat Molly en Sandi bij hun woonden, deden ze dit elke week. Soms zelfs wel twee keer in de week. River was blij dat ze eindelijk weer tijd alleen met haar moeder kon doorbrengen.
Ze stapte voorzichtig het trapje af. 'Kom op River, ga er in een keer in!' lachte Fiona.
'Maar het zo koud!' zei River bibberend.

Afbeelding
Na een paar minuten was River eindelijk gewend aan het koude water. 'Wat is het heerlijk he, mam,' zei ze.
'Zeker weten! Ik ben blij dat we dit weer doen, lieverd.'
'Ik ook. Ik heb het gemist.'

Afbeelding
Hun gesprek werdt abrupt verstoord door een hard geplons. 'Hé!' riep Fiona. 'Kan dat wat minder?!'

Afbeelding
De jongen zei niks en keek Fiona alleen maar dom aan. 'Die jongens ook altijd,' klaagde ze. River keek achterom om te kijken wie het was. Ze schrok en keek haar moeder weer aan. 'Shit. Dat is Parker, één van de pesters,' fluisterde ze zachtjes. 'Zullen we weg gaan? Ik heb hier geen zin.'

Afbeelding
'Weg gaan? Ik dacht het niet! Ik laat me niet wegjagen door zo'n etterbakje.' Ja, dat was Rivers moeder. Ze ging altijd overal op in en moest altijd overal wat van zeggen. En River vond het maar niks. Fiona zwom naar Parker toe, maar plotseling was hij weg. 'O nee, hij is onder het water. Straks pakt hij mijn benen en sleurt hij me mee!' riep River uit angst. 'River, doe niet zo raar!'

Afbeelding
Maar River deed niet raar. Ze kende hem. Plotseling voelde ze iets aan haar benen trekken. 'Aaaah!' Ze werd naar beneden gesleurd en kreeg een wilde 'aai' over haar hoofd.

Afbeelding
Snakkend naar adem kwam ze weer boven water.

Afbeelding
Parker kwam er ook weer aan. 'Hahaha, was je bang?' vroeg hij op een plagerige toon. 'Natuurlijk was ik bang, klootzak! Je hebt me bijna laten verdrinken!'
'Ach, joh. Dat was nog niks! Als mijn vrienden hier waren..hahaha!'
Toen kwam Fiona eraangezwommen ze riep vanalles tegen Parker en zei daarna tegen River dat ze weg gingen.

Afbeelding
Fiona en River waren in het park opgedroogd en bijgekomen van wat er was gebeurd. Daarna gingen ze nog even snel naar de supermarkt en vervolgens naar de boekenwinkel.

Afbeelding
Maar wie was die man die steeds naar hun keek?
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H10 12-8

Hoofdstuk 11.

Afbeelding
'Oke, jij telt af en dan start je de camera.'

Afbeelding
'3, 2, 1, go!'
'Een hele goed avond mensen en welkom bij Hotter than my Daughter! Vandaag ben ik in het altijd zonnige Sunset Valley en ik heb gehoord dat hier veel moeders en dochters rondlopen. Ik heb al een leuk koppel op het oog en daar ga ik nu naartoe!'

Afbeelding
'Een hele goedemiddag dames, hebben jullie zin in een make-over?'
'E-en make over?' vroeg Fiona verbaast.

Afbeelding
'Inderdaad! Want wees nou eerlijk, jullie hebben absoluut geen gevoel voor mode en stijl.'

Afbeelding
'Nee, sorry hier werken wij niet aan mee. Ik heb geen zin in al dat gedoe.' Fiona wilde al bijna weglopen.

Afbeelding
'Maar mam, wacht eens! Ik wil wel.'
'Ah, kijk! Uw dochter houdt vol. Wilt u dan niet meedoen voor uw dochter?'
'Toe nou mam! Dat is toch heerlijk, we krijgen gratis een hele andere look! En we kunnen best wat kledingadvies gebruiken. Ik ben dit saaie uiterlijk wel een keer zat!
'Wijze woorden van uw dochter. Wat zegt u ervan?'
'Nou...vooruit dan maar. Maar ik doe het alleen voor jou River!'
'Oke, dan. Op naar de Mode Mansion!'
'Cut!'

Afbeelding
'Dit is de Mode Mansion, hier worden alle niet-modieuze moeders en dochters omgetoverd tot wonderschone prinsessen. Moeder en dochter worden van elkaar gescheiden en zien elkaar pas terug op de catwalk!'

Afbeelding
'Eerst gaat River in de kappersstoel en krijgt ze een totaal nieuw kapsel door één van de beste kapsters van Sunset Valley en omstreken!'

Afbeelding
'Ondertussen krijgt Fiona kleding advies door onze beste specialst!'

Afbeelding
'Wat voor kapsel denk je dat het best bij haar past?'
'Nou, ik denk dat de kleur hetzelfde blijft, maar het model mag iets vlotter.'
'Ik ben benieuwd!'

Afbeelding
Later in de avond ging de presentator even een babbeltje maken met River.
'Zo, River. Je bent al helemaal gestyled maar je hebt jezelf nog niet gezien hé?'
'Nee, ik ben zo benieuwd. Ik kan niet wachten!'
'En waarom wilde je zo graag een nieuw uiterlijk River?' River kreeg meteen een brok in haar keel. 'Omdat...' moest ze dit wel tegen hem zeggen? 'Omdat ik gepest wordt.' Ze heeft het gezegd. En het komt ook nog op tv! 'Onee,' dacht ze.
'Wordt je gepest om je uiterlijk?' vroeg de presentator. 'Onder andere.' River wilde niet huilen maar het gebeurde toch. Ze schaamde zich dood. 'Dat is niet leuk. Ik hoop voor je dat de pesters nu inzien wat ze hebben gedaan en dat ze zien dat je een hartstikke mooi meisje bent!'
'Én cut!'

Afbeelding
'En dan is nu het grote moment daar! De dames krijgen voor het eerst hun nieuwe uiterlijk te zien! En we beginnen met River.'

Afbeelding
'Wow! Wauw...ik ben sprakeloos!'

Afbeelding
'Ik zie er zo anders uit!'

Afbeelding
'River, je ziet er geweldig uit! Wat vindt je er zelf van?'
'Ik vind het helemaal geweldig! Ik ben echt sprakeloos...voor het eerst zie ik er mooi uit!' Er liep een klein traantje over haar wang.


Afbeelding
'Dan is het nu tijd voor Fiona! Dit was Fiona voor...

en Fiona na zien jullie na de reclame.'
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Dagboek Familie Alleenstaande Moeders - H11 Make-over!

Hoofdstuk 12 + opdracht 2.


Afbeelding
'Welkom terug bij Hotter than my Daugther! Voor de reclame zagen jullie hoe Fiona er eerst uitzag en nu krijgen jullie te zien hoe ze er na de make-over uitziet!'

Afbeelding
'Hé, ben ik dat? Wat anders!' riep Fiona verbaast.

Afbeelding
'Ik lijk wel tien jaar jonger!'

Afbeelding
'Fiona, wat vind je ervan!'

Afbeelding
'Ik ben er heel erg blij mee, dankjewel!'

Afbeelding
'Je ziet er een stuk jonger uit! Misschien moet je nu maar eens op mannenjacht gaan.' De presentator knipoogte in de camera.
'Nou, dat zien we nog wel.' Fiona kreeg een kleurtje op haar wangen.
'Dan is het nu tijd om je dochter te zien op de catwalk!'

Afbeelding
'Welkom familie en vrienden van Fiona en River! De twee dames zijn helemaal omgetoverd maar hebben elkaar nog niet gezien. Maar daar gaat nu verandering in komen! Dames kom de catwalk maar op!'

Afbeelding
Er begon en vrolijk muziekje te spelen en Fiona en River kwamen de catwalk op. De weinige mensen die waren gekomen begonnen te klappen.

Afbeelding
Zelfs Sandi begon te klappen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
'Aha! Wauw, mam je haar!'

Afbeelding
'Jouw haar is gaaf, River!'

Afbeelding
'En die schoenen! Je hebt hakken!'

Afbeelding
'Je ziet er geweldig uit, schat.'
'Jij ook mam!' En de tranen begonnen weer te stromen.

Afbeelding
'Nou, dames. Wat vinden jullie van elkaar?'
'Mama, ziet er echt mooi uit! Ze lijkt zoveel jonger!'
'En River is ook geweldig!'

Afbeelding
'En jij ben de vriendin van Fiona? Wat vindt je van haar nieuwe look?'
'Ik vind Fiona echt beeldschoon! Eindelijk ziet ze er modieus uit!'

Afbeelding
'Gelukkig hebben we weer twee blije mensen! Dit was Hotter than my Daughter, tot de volgende keer!'
'Cut!'

Afbeelding
De camera was uit en de mensen die er waren druppelden langzaam weg nadat ze Fiona en River nog wat complimentjes hadden gegeven. Maar Molly en Sandi bleven nog omdat zij bij de fotoshoot die Fiona en River nog kregen, mochten blijven. En ondertussen had Molly al weer een oogje gekregen op de presentator.

Afbeelding
Van Fiona en River mochten Molly en Sandi ook meedoen met de fotoshoot. Eerst vondt River het wat minder, maar vandaag was een leuke dag dus mocht het later wel. 'Waar blijft Sandi?' vroeg Fiona.

Afbeelding
'Ik ben er al! Ik heb mijn balletpakje even opgehaald.' River rolde met haar ogen.

Afbeelding
In het begin was iedereen een beetje ongemakkelijk en wisten ze niet zo goed wat ze moesten doen.

Afbeelding
En Molly keek alleen maar naar de presentator.

Afbeelding
'Jullie mogen wel leuk poseren hoor,' zei de fotograaf.

Afbeelding
Dat liet Sandi zich geen tweede keer zeggen.

Afbeelding
Na een tijdje werdt iedereen wat gemakkelijker. Ze hadden veel lol en er zijn een aantal mooie foto's geschoten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Opdracht 2.
Afbeelding
En uiteindelijk is dit de familiefoto geworden!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie