Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

159 berichten • Pagina 7 van 8

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H12, pag. 12! 09/08

Hoofdstuk 13

Afbeelding
De hele middag had Holly niks meer van Jake gehoord. Ze snapte niet waarom hij nou zomaar weg was gegaan. Had ze iets verkeerds gezegd? Ze stuurde Jake een smsje en vroeg daarin wat er aan de hand was. Al snel kreeg ze een smsje terug waarin stond dat Jake vond dat het beter was als ze niet meer met elkaar gingen en ook maar beter geen contact meer met elkaar konden zoeken.

Afbeelding
Holly snapte er niks van. Waarom deed Jack dit? Wat had ze verkeerd gedaan? Huilend verborg ze haar handen in haar gezicht.

Afbeelding
Onder het eten voelde Holly zich verschrikkelijk. Ze at heel weinig en zij niks. Nick had door dat er iets met Holly aan de hand was. 'Waarom ben je zo stil en eet je haast niks?' vroeg Nick bezorgd. Het was Vita nog niet opgevallen maar toen ze beter keek zag ze ook dat Holly er heel witjes bij zat. 'Ja, je ziet er niet uit! Ben je ziek aan het worden?'

Afbeelding
'Nee, het gaat wel hoor,' zei Holly snel. Ze had geen zin om het met haar ouders te bespreken. Al helemaal niet als haar broertje aan tafel zat die haar grijnzend aan zat te kijken. Vond hij het leuk of zo dat ze zich zo ellendig voelde. Ze wierp hem een vernietigende blik toe, maar daar trok hij zich niks van aan. Lachend stak hij zijn tong uit.

Afbeelding
Toen Holly net lag te slapen werd ze wakker. Ze ging uit bed en voelde zich heel erg misselijk. Ze sloeg haar hand voor haar mond om het binnen te houden en rende zo snel mogelijk naar de wc. Was ze ziek geworden van haar liefdesverdriet of was het iets anders?

Afbeelding
Een tijdje sliep Holly rustig door totdat ze wakker werd van een raar gevoel in haar buik.

Afbeelding

Wat nu? 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H13, pag. 13! 11/08

Hoofdstuk 14

Afbeelding
Toen Vita en Nick ’s middags weer terug waren van hun werk zaten ze te praten aan de tafel. 'Al die ballonnen moeten nog opgeruimd worden, Nick,' zei Vita. Ze was niet echt in een goed humeur. 'Ik vraag zo wel aan Maeva of ze dat doet,' zei Nick terwijl hij Vita glimlachend aankeek.

Afbeelding
Vita en Nick dachten dat Nick jr. zijn huiswerk aan het maken was, maar eigenlijk was hij een boobytrap op de laptop van zijn moeder aan het plaatsen... :twisted

Afbeelding
Holly was heel zenuwachtig. Ze moest het haar ouders vertellen. Ze moest vertellen dat het uit was met Jake, dat ze zwanger was van hem en dat hij haar waarschijnlijk gewoon met de baby liet zitten en niks meer van zich zou laten horen.

Afbeelding
Zenuwachtig ging ze aan tafel zitten. Haar ouders stopten meteen met praten en keken haar niet echt hartelijk aan. ‘Waarom draag je die jurk?’ vroeg haar moeder nadat zij en Nick 2 minuten lang naar de lange jurk gestaard hadden. Aan de toon waarop Vita het vroeg leek ze het ook niet echt dat ze het een mooie jurk vond. Holly vond hem ook niet echt geweldig, iets te lang naar haar smaak, maar het was de enige die nog paste en dan te bedenken dat haar buik nog veel groter zou worden. Wat moest Holly eerst zeggen? Ze besloot het er meteen uit te gooien.

Afbeelding
‘Jake heeft me gedumpt en ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben,’ zei ze. Het duurde even voordat haar ouders door hadden wat ze had gezegd. ‘Ben je zwanger van Jake?’ vroeg Nick voor de zekerheid. ‘Natuurlijk,’ riep Vita nijdig. ‘Van wie anders?’ Nick zuchtte. ‘En nu?’ vroeg hij. Holly haalde haar schouders op. ‘Ik denk dat ik de baby alleen op ga voeden.’ Haar moeder keek haar geschrokken aan.

Afbeelding
‘Wat?!’ Vita stond op en begon te schreeuwen. ‘Wat als de mensen in het dorp erachter komen? Wat zullend die wel niet denken? Jij laat abortus plegen en niemand komt dit ooit te weten, begrepen?!’

Afbeelding
Ondertussen was Nick jr. op het geschreeuw afgekomen, maar niemand merkte hem op.

Afbeelding
Holly stond op. ‘Nee!’ riep ze boos. Vita keek Holly woedend aan en rende toen overstuur naar boven.

Afbeelding
Moedeloos ging Holly zitten. 'Wat moet ik nu doen?' snikte ze, 'straks zet mama me uit huis en dan...' Nick had medelijden met haar. ‘Nee joh! Maar wat is er nou precies gebeurd tussen jou en Jake?’ vroeg hij. ‘Holly keek hem aan. ‘Niks, eigenlijk. Ik weet niet waarom hij me heeft gedumpt.’ Holly dacht even na waarover hun laatste gesprek ging. Toen wist ze het. ‘Hij ging zomaar weg toen ik hem vertelde dat ik niet het huis en het geld zou erven.’ Nick zuchtte. Hij begreep wat ze bedoelde. ‘Het ging dus niet om jou maar om het geld…’ Holly knikte verdrietig.

Afbeelding
‘Weet je,’ zei Nick, ‘je kunt best hier blijven wonen met je kindje. Ik vind het wel leuk als mijn kleinkind hier opgroeit. We verbouwen je kamer gewoon.’ Holly glimlachte. ‘Oh, dat zou wel fijn zijn alleen denk ik niet dat mam dat een goed plan vindt.’
‘Maak je om haar maar geen zorgen hoor, die draait wel weer bij.’

Afbeelding
Holly stond op en gaf haar vader een knuffel. ‘Dank je, pap.’

Afbeelding
Nick jr. had alles gehoord. Hij begreep zijn vader niet. Holly verdiende dit allemaal niet, ze hadden haar meteen uit huis moeten zetten, dacht hij terwijl hij boos naar Holly en Nick keek. Ik ga alles maar dan ook alles doen om dat kind van Holly het leven zuur te maken. Toen hij dat bedacht verscheen er een klein glimlachje op zijn gezicht.

Voor alle duidelijkheid, Nick heeft de eigenschap Op familie gericht en Nick jr. de eigenschappen Rebels en Vals, vandaar dus. (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Dagboek Familie Alto - H14, pag. 14! 13/08

Jeeh, leuk dat Nick Holy goedgezind is! :woot Alleen die jr. is een naar ventje, we moeten oppassen! Weet je nog toen er gezegd werd dat zijn portret voorkwam in de geschiedenisboeken? :twisted
Het zou echt ironisch zijn als Nick jr. de vaardigheid schilderen krijgt...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie