Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

520 berichten • Pagina 25 van 26

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Met de appartementen ben ik best tevreden hoor ;)
Ik zou graag nog (nog meer? Ja! :) vaardigheden willen, dansen ofzo, was zo leuk bij sims 2 vrijetijd!
Voor de rest kan ik weinig niet-al-genoemde-dingen verzinnen, behalve....

Iets wat de oude tijd weer een beetje terugbrengt, een soort accessoires-pakket 'historie' met van die oude auto's, koetsen, dingen uit de romeins/griekse tijd, wat leuke oertijd-decoratie en nog wat middeleeuws toevoegen aan de hutspot en de stad word weer realistischer (niet alles hoeft hyper-modern te zijn)! :)
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Wat ik ook mis is dat in de sims 2 auto's van de oprit afreden, en er weer opreden. Dit zou ik graag terug willen zien. Desnoods doen ze het met de techniek als er een pad gevonden word dan kan het gedaan worden, anders gewoon plaatsen op de parkeer plaats!

Vervolgens moeten de auto's niet door elkaar rijden, maar achter elkaar. Als bijvoorbeeld auto 1 op de weg rijd, en auto 2 rijd achter hem maar rijd sneller, dan moet deze niet door auto 1 rijden, maar vertragen en achter auto 1 rijden tot hij weer verder kan.

Dit is mogelijk in de browser game Simcity Social, dus dit moet zeker kunnen in een echt spel?
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Idee uitbereiding

Ik heb een nieuw idee voor een uitbereiding met dieren :

De Sims 3 Safari
Ga op vakantie naar : het oerwoud , de savanne of de zee
en ga alle soorten dieren bekijken en beleef exotische avonturen
klim in bomen , ga met de jeep of zwem door de riffen
geen zin om op reis te gaan of wil je je hond mee : geen nood
er is ook een dierentuin waar dat je deze dieren kan bekijken

lijkt me erg leuk ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Eventjes je bericht hier neergezet, omdat het hier ook beter past :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Wat mis jij nog in Sims 3?

Ik mis meer vakantiebestemmingen + dat je echt vertrekt van een vliegveld naar een ander vliegveld of treinstation en dat deze geen rabbitholes zijn maar er verschillende nieuwe opties zijn terwijl je naar een bestemming reist. Ook zou het leuk zijn om nieuwe carrières te hebben als piloot (dan echt met je sim kunnen vliegen) of stewardess.

Deze opties zouden trouwens niet enkel mogelijk moeten kunnen zijn om op vakantie te gaan, maar ook om van de ene buurt naar de andere te kunnen reizen met treinen en bussen. Bv. van Bridgebort naar Sunset Velley of Twinbrook, zodat je in alle buurten familie en vrienden kan hebben en er op verkenning kan gaan.

EDIT: en studentenleven natuurlijk! dat mis ik ook enorm. Hogeschool of Universiteit en dat je jongvolwassene sims op kot kunnen gaan (in een andere buurt) na het behalen van hun middelbare diploma!

Weergave- en sorteeropties