Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 94 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
het valt wel mee hoor, je kan er ook op heen lopen, er zijn duizende "sluip" routes, en meestal staan er cirkels om heen dus echt lopen doen ze niet. Veel plezier daar!

Mss gaat mijn nicht mee naar Limburg, de laatste keer zei ze datze mee wilde, en als ze dat dit keer nog een keer vraagt mag ze mee, we zitten in een 6 persoonshuisje en we zijn met Zijn vijven, exclusief Ilja. Ben benieuwd of ze mee gaat, haar zusje kan niet mee en daar ben ik blij om, die gaat zich onder overal mee bemoeien >x<
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat ik kwijt wil? Dat ik mijn eerste liedje heb opgenomen! en binnenkort hoop nog één op te nemen. :) Deze en de volgende zijn een cover, maar wie wee ooit mijn eigen liedjes?
FranSor schreef:
Mijn eerste opgenomen liedje! Ik was ontzettend zenuwachtig en hoop binnenkort een betere te plaatsen. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Imme schreef:Het is hier zo warm. Was vandaag 51 graden Celsius. De grondtemeratuur voelt als boven de 70 graden :O En de airco kan het niet aan, dus het is super warm in de kamer :( Dat wordt waarschijnlijk niet slapen vannacht.
51 GRADEN!! Hoe hou je dat vol daar!! :scared

De laatste dingetjes inpakken en vanacht rijden we weg. Elk jaar als we op vakantie gaan heb ik het gevoel dat ik iets vergeet mee te nemen. Maar meestal is het dan niet zo. Dan maak ik me weer te veel zorgen om niks.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
heb ik ook, altijd :3
Had me aangekleed em kwam naar beneden Ilja helemaal blij, ik ga op mijn knieen zitten, legt ze dr voorpoten op mij schouders en begint me opheleemaal onder te likken, haha. En ze is officieel 3 maanden nu.
En ze kan ook al geef poot er goed <3
Vooral als je snoepjes hebt!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

mhm, sims aan het installeren, zonder downloads eerst maar spelen dan, misschien later downloads downloaden, weet niet. cx Eerst maar gewoon back to normal sims 3, ik ben dood op en voel me echt niet lekker.. dusjah..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Oeee veel plezier!

Vanmiddag naar de grote dierenhandel in Arnhem geweest, alleen wat voer gehaald. En het speelgoed laten liggen >< Speelt hij toch amper mee :P

Was van plan om te gaan Simsen vandaag, maar dat lukt niet meer. Mijn vriend is al thuis, vind ik ongezellig om dan te Simsen. Mweh. Dan maar morgen :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben zo benieuwd wie goud krijgt met springen. Natuurlijk ben ik voor Nederland, maar Groot-Brittannië is ook erg goed. Gelukkig zenden ze dit nu uit, heb net een hele tijd d'r naar zitten kijken op mijn IPad omdat turnen was, maar paardensport vind ik veel leuker om te zien dan turnen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ik vind het turnen ook niet verkeerd om naar te kijken hoor ^^ Vooral het mannenturnen, al die spieren zeg! :O Morgen Epke Zonderland, 16.37, helaas begint mijn eerste tenniswedstrijd voor deze week precies om 16.30 :P Ik heb er wel veel zin in!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil kwijt dat Paintstroke zegmaar mijn retextured idee heeft gebruikt :) Ik had 'm gemaakt voor de sims 2 en zij nu voor de sims 3. <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil zo graag naar het concert van Birdy op 7 september in Amsterdam. Maar niemand in mijn omgeving houdt van Birdy :( En het is op een schooldag :( En de trein is duur :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie