Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

83 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Dagboek Familie Keaton - Hoofdstuk 7 online! 31/07

Hihi! Bedankt.
Ik heb nu een probleem, ik ben altijd al een vreemd persoon geweest als het aan kwam op spellen.
Op een dag begin ik met spelen en word dan weer 'verslaafd' en na weken te spelen stop ik een keer en dan stop ik een lange tijd, en dat is een van de redenen waarom ik niet geüpdatet had, dit is een doorgaande cyclus. Apart mens dat ik ben..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 8 (UITDAGING 2) - Familietijd!

Het was een drukke dag in huize Keaton, vandaag was de familiefoto! Iedereen was druk bezig.
Justine en Marty hadden 3 dagen onbetaald verlof aangevraagd, en beiden waren succesvol.
Ze hebben een speciale fotograaf gehuurd die bekend staat om zijn aparte fotoset. Hij had hele aparte, maar leuke combinaties!

Afbeelding

"Jeetje, jeetje!" denkt Justine, nog één uur en ze moesten bij de fotograaf zijn.
Fotograaf Jan Jaq Gusteau Madar heette hij. Niemand wist hoe zijn naam uitgesproken werd, het was tenslotte ook een andere taal. Justine legde de laatste hand aan haar uiterlijk, haar kleding gladgestreken. En daar ging de wekker op haar telefoon, ze moesten vertrekken! Iedereen was gekleed, alles zag er spik en span uit. En klaar! Ze werden goed ontvangen door Jans secretaresse.
Uiteindelijk kwam Jan met een vreemd accent "Familie Keaton alstublieft!"
En daar begon het, vijf foto's, Justine en Marty kozen de leukste uit. Ze kregen de foto uiteindelijk ontwikkeld mee.

Afbeelding

Justine vond de foto enig! Het oranje gemixt met het schilderij, de bloemen en de aziatische lamp.
De fotograaf vond hem ook leuk en Marty kon niet wachten om hem in te lijsten. Het was een leuke foto. En hopelijk moet er niet een nieuwe komen in een komende tijd.
Justine had steeds als ze met haar ogen knipperde zo'n wit lichtje. Van die camera. Het was niet erg, maar wel een beetje irriterend.

Afbeelding

Na een lange dag ging Justine het bed in, Marty kwam ook. Justine was supermoe, Marty accepteerde dat. Maar toch kusten ze elkaar gepassioneerd, het werd toch wel een langere nacht dan normaal. Maar het was wel een goede nacht dacht Justine. Justine en Marty sliepen als een roosje.

Afbeelding

Het was een drukke maar een leuke dag in huize Keaton, de foto was superleuk en iedereen was tevreden. De volgende dag was het weer aan de slag, Jack moest weer naar school, Justine aan het werk. En Marty ook. Ze hadden een drukke week voor de boeg.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Dagboek Familie Keaton - Hoofdstuk 8 online! 07/08

Dit wordt de laatste update, het wordt niet een grote. Maar er is een knallend einde.
Afbeelding

Marty had Justine uitgenodigd om naar het strand te gaan, Marty had zelfs een dag onbetaald verlof aangevraagd. Dus Justine wist dat het goed moest zijn. En daar gingen ze, in de auto naar het strand. Het was een warme dag, Marty had een boombox meegenomen om een liedje te draaien, het liedje waar zij elkaar op hebben ontmoet tijdens het schoolfeest. Echt zo'n slow-song. Dus ze gingen natuurlijk ook slow-dancen. Dit was al geslaagd. Maar er was meer.

Afbeelding

Justine zat lekker op het zand naar de zon te kijken, het duurde niet lang meer en de zon begon te zakken. In de zee, tot er oppeens twee handen om haar schouders kwamen en Marty haar vastpakte, ze kusten elkaar met de zon tegenmoet. Justine voelde zich speciaal. Marty heeft altijd van haar gehouden. Zelfs op de tijden dat ze argumenten hadden. Maar dit was een speciale dag.

Afbeelding

Toen de zon onder was gingen ze marshmallows roosteren, plots was Justine's marshmallow helemaal verbrand. Ze keek helemaal zuur en Marty lachte. Hij gaf zijn marshmallow uiteindelijk aan Justine en glimlachte naar haar.

Afbeelding

Ze gingen op het laatst nog even zitten voor de laatste verrassing van Marty. Het was een speciale verrassing voor Justine. "Blijf zitten!" zei Marty, en Justine knikte. 5 minuutjes later kwam Marty terug. "En nu, weet altijd dat ik van je houd. Jij bent mijn liefste, en dat blijft voor altijd.".
Marty gaf Justine haar lievelingscocktail. En uiteindelijk kwam er een grote knal.
Justine was helemaal verbijsterd. "Voor mij?" ze begon te tranen, Marty pakte haar stevig beet en kuste haar. En ze leefden nog lang en gelukkig.

Afbeelding

Dit is het einde van mijn dagboek, ik hoop dat jullie genoten hebben en wees zeker om naar mijn oude 'The Girl Next Door' dagboek te gaan. Daar begin ik nu met seizoen twee, ik heb deze uitdaging niet gedaan om te winnen. Maar dit was een leuke en pittige uitdaging. Ik hoop nogmaals dat jullie genoten hebben! En wil je meer lezen van mij? Kijk dan even in The Girl Next Door :)!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten