Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

743 berichten • Pagina 17 van 38

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Great Homes made by Big Mama.Update Roma's home pag32.

Ach, ik vind eigenlijk allebij wel mooi dus een echte mening heb ik niet. Dit huis past wel wat meer bij de Roma's omdat het lichte kleurtjes zijn en dat er ook gezelliger uit ziet, maar het andere huis past misschien een beetje meer bij Moonlight Falls... (Nouja, als je het lichtere huis tussen allemaal elfenhuisjes enzo zet wat ook licht is dan misschien lichter wat bijpassender) Ik vind 't allebij mooi dus :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Great Homes made by Big Mama.Update Roma's home pag33.

Zo is het ook super leuk ja! en idd met die groen - rood - wit combinatie lijkt het nogal op kersthuisje, maar dan hebben we dat alvast toch al he???? :laugh Ik zou 't zo houden. Maar je moet niet vergeten dat JIJ t ook wel mooi moet vinden hea, want jij moet er tenslotte in spelen met je simmetjes. xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Great Homes made by Big Mama.Update Roma's home pag33.

Big Mama schreef:Als ik het goed heb is dat Spring Cottage en die krijg ik om de 1 of andere reden niet op de uitwisseling. :(
Dat is het enige huis dat niet op de uitwisseling staat en de Roma huizen staan er ook niet op.
Ik gebruik alle uitbreidingen door elkaar en heb ook veel storecontent in mijn huizen zitten.
Als je mijn huizen wil bekijken op de sims3site dan moet je wel kijken bij de naam BaasPet,anders vind je me niet. ;)

vv Dat denk ik ook wel! En dan te bedenken dat we nog best lang moeten wachten. xD
Heb je dan echt alle uitbreidingen??
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie