Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 88 van 305

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister een muis opgehaald bij Saturn die ze voor me apart hadden gehouden. Was echt stil op het Zuidplein zeg! Maargoed ik heb mijn sims muis en nu wil mijn vader m ook ;3 hij vindt het geinig dat hij van kleur veranderd zonder dat de sims speelt.
En van het weekend gaat mijn vader waarschijnlij een soort besturings progamma op mijn laptop zetten zodat ik mijn computer boven kan overnemen. Dan heb ik dus alleen hetbeeldscherm zegmaar, mijn laptop is dan de monitor. E dan kan ik gewoon beide sims spelen en dat zou wel fijn zijn want ik durf het er niet op tewagen om sims 3 op mijn laptop te zetten want ik ben bang dat het dan mis gaat. En ik blijk op mijn laptop op vista alles van de sims nog geïnstalleerd te hebben. Maja, ik gebruik eig alleen 7. (ja heb vista en 7 op mijn laptop). Dus ben benieuwd.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ & ^^ &^^^

Veel plezier vandaag!

---------------------
Ik ga vandaag voor de laatste keer genieten van het zwembad hier :D en dan moet ik die auto in :( Het saaiste van de vakantie! Maar daarna wel gelukkig in mijn eigen bedje slapen , eigen toilet gebruiken, sneller internet en die andere voordelen :D
o0simsfreak0o

@Sanne: bij Saturn moet ik aan Duitsland denken :sweatdrop
want toen we met school naar Keulen gingen, gingen 2 vrienden en ik naar de Saturn, maar het was een beetje ver en toen was ik moe en ging ik op de grond zitten bij de Saturn x) wel ergens in een hoek waar het rustig was, maar toch :3

en ik weet niet wat ik moet kijken, Heroes of Chef's Kiss
in Heroes zitten JiYeon en IU en ik hou van hun :3
maar ik heb geen zin om het te kijken x)
ooh zo irritant

en ik wist hoe ik mijn naam in het Koreaans schrijf, zonder het ooit gezien te hebben :3
naja ik had wel 1 letter fout, maar nouen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Haha

Vanaaf is mijn vriendin er weer niet bij paardrijden. Ze zit nu volgens mij ook al over d'r inhaallessen heen (mag er 4 per maand) en mijn manege is overgenomen. De oude eigenaar gaat zich nu richten op het fokken van toppaarden, hij deed dat al (hij heeft bij de olympische spelen nu ook een paard lopen dat bij hem vandaan komt). Maar de persoon die het over gaat nemen kunnen sommige het niet goed mee vinden, waaronder mijn instructrice. Ik hoop dat ze mag blijven als ik eerlijk ben.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^^
.. Ik moet elke keer weer lachen om Dave's gezicht, omfg xD

Maar yay, vandaag naar de stad geweest, en twee cd's gekocht. Alweer, haha.. En ook nog twee zonnebrillen. :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui

Matthieu zit je bij de dokter? 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" XD En dave., dat gezicht is geniaal!

Dat ik geen idee heb wat ik moet doen.... Maar we hebben net wel mcdonalds gegeten! :D
o0simsfreak0o

^ zolang jullie maar verschillende ava's heb vind ik het niet erg :sweatdrop

en ik ga naar bed, weet wel zeker dat ik pas rond 1-1.30 uur inslaap val, maarnouen

en ik vind Khun zielig, want door een ongeluk met hem(in de auto) en een motorrijder(waar gelukkig geen doden waren) doet iedereen nu gemeen tegen hem
en hij is zoveel mogelijk weggeknipt bij Idol Star Olympics en bij homepage Carrabian Bay waarin 2PM(Khun zit in die groep) en Suzy opstaan, is hij eruit verwijderd en das zielig :(
en dat ongeluk is niet eens 100% zijn fout
hij werd weggeknipt bij Idol Star Olympics omdat het mensen oncomfortabel zou maken, nou ik keek deel 1 van Idol Star Olympics en ik voelde me helemaal niet oncomfortabel met het zien van Khun, naja hij komt er vast wel boven op
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
lam6
Man met de buit Man met de buit

Tassen ingepakt voor zaterdag. :D Pfff wel een lange reis...: Door Duitsland, Oostenrijk, Kroatië en dan Servië binnen. Met de auto... :O en we logeren nergens. :glare in 1 x door met af en toe stoppen tussendoor.
Wegrestaurantjes zijn dan wel weer gezellig. :) En zonsopgang bekijken is ook erg mooi.
En dan een maandje zitten in Servië, familie bezoeken enzo.

Oh, en pas achtergekomen dat twee vrienden van mij (die elkaar eerst niet kende) opeens buren zijn geworden. :laugh één is in Den Haag komen wonen, en laat dat toevallig net naast mijn beste vriendin zijn, in dat huis. Lol, kleine wereld. :lol
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Een jongen heeft zelfmoord gepleegd wegens een naaktfoto die uitlekte op twitter =0
als je ze 'n twitternaam invoert kun je die foto zien.. Echt ranzig D= & zielig :(
Afbeelding
lam6
Man met de buit Man met de buit

^^ Inderdaad zielig, maar dan nog snap ik iets niet: Waarom maakte hij dan een naaktfoto? :S
Ik ken ook het verhaal er niet achter, misschien werd hij gedwongen of gechanteerd...of iemand anders deed het stiekem bij hem, heb de foto niet gezien (wil ik ook niet).

Laatst gewijzigd door lam6 op do 26 jul 2012, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie