Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

83 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Dagboek Familie Keaton - Hoofdstuk 5 online! 19/07

Hoofdstuk 6 - De rondleiding!

De burgemeester vroeg aan de inwoners van Sunset Valley om even een rondleiding door de huizen te maken, waarom? Niemand wist het, maar de band tussen de inwoners en de burgemeester was zo goed, Justine vond het geen probleem om te doen, kan ze eindelijk haar verbouwde stulpje laten zien!

Afbeelding

Nou, dit is het stulpje van ons, aan de buitenkant hebben we niks veranderd, daar hadden we geen vergunning voor gekregen vanwege leeftijdsgebonden gedoe? Nou, we kregen met moeite de vergunning om een kleine uitbouw te maken! Maar hé, het is gelukt. Wat een baan bij de politie wel niet doet voor je!

Afbeelding

Dit is de woonkamer, als je goed kijkt zie je mij op de achtergrond omdat Marty de foto's maakte.
Nou, het is geen 'WAUW' woonkamer want dat hoort voor mij niet speciaal te zijn. Voor mij is het mooi genoeg en ook nog leuk!

Afbeelding

Dit is de slaapkamer waar Marty en ik slapen, we hebben een heleboel betaald voor dat schilderij aan de muur. Maar hij past precies in de kamer en ik vind hem supermooi! Het bed is helemaal uit Zweden gekomen en is door de fabriek: "Barthelm" gemaakt, zij hebben ook de kastjes en de kledingkast voor ons gemaakt!

Afbeelding

Dit is de babykamer, Jack is pas opgegroeid en we hebben de kans nog niet gekregen om zijn kamer te verbouwen. Ik vind het een zeer schattige kamer! En de spullen gaan natuurlijk voor even de dozen in, Marty en ik willen eigenlijk nog wel een uitbreiding aan de familie!

Afbeelding

Dit is de keuken, ik heb hier met zorg aan gewerkt. Ik wou rode objecten en een stenen muur!
Het is dan ook het hart van ons huis, ik vind de keuken echt geweldig geworden! We hebben hier dan ook het meeste voor betaald!

Afbeelding

De badkamer is niks speciaals, hier zie je de spiegel en de drie kasten, hier ben ik ook voor wit met rood gegaan. Achter mij staat het toilet en het bad!

Afbeelding

Dit is de uitbouw, een plek met veel ramen. Ik beschouw het als mijn kantoor. Ik doe hier al mijn politiewerk wat via de computer moet gaan. Voor de rest houd ik van pianospelen, maar ik kan het nog niet geweldig. Ik ben nog een lerende persoon!

Afbeelding

Hier is de tuin, heel veel groen en een geweldig uitzicht op die heuvel daar!
Ik wil hier nog wat mee gaan doen, ik dacht aan een vijver. Maar hier moeten wij nog voor afwachten of we er een vergunning voor krijgen. Ik vind het uitzicht in ieder geval GEWELDIG!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Dagboek Familie Keaton - Hoofdstuk 6 online! 22/07

Het spijt me zo erg! :( Ik kon geen enkel spel spelen dat online was, dus er waren grote internetproblemen, het ging veel te traag. Dus plaatjes uploaden was echt een probleem. Het is nu een beetje hersteld en ik hoop ECHT dat ik weer verder kan! Ik ben echt vreselijk, ik kan nooit een belofte waarmaken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Dagboek Familie Keaton - Hoofdstuk 6 online! 22/07

Hoofdstuk 7 - Ik krijg de zomer in mijn bol!

Afbeelding

Het is alweer hoogzomer, de vakantie is voorbij en iedereen gaat met dit weer naar school.
Justine heeft nog drie dagen vrij voordat zij weer aan de slag moet. Dus maakt ze nu even het huis in orde. En trakteert ze zichzelf op een ijsje na het opruimen.

Afbeelding

De liefde tussen Marty en Justine is weer terug, het was een lange en zware tijd tussen hen, een baby opvoeden is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Het is daarbij ook hun trouwdag, Marty had niks geregeld want zijn baas zit hem alweer eens in de weg, hij mocht niet eens een vrije dag op zijn trouwdag! Dus had Marty zich ziek voorgedaan zodat hij naar huis kon, toen heeft hij een lange tijd met Justine geschuifeld. Hebben ze een chocolade fondue gehad en het was heel gezellig!

Afbeelding

Het was ook Jacks eerste schooldag. Die heel goed verliep! Ze hadden een kleine test gedaan om te kijken welke richting Jack later op kon. Blijkbaar iets met spieren zei Jack, de leraar riep hem na het testje bij zich, hij wist veel van spieren en waar alle botten waren, maar dat heeft hij van zijn vader geleerd want hij zit in de carrière sport. Het was een geweldige dag voor alle 3, one big happy family!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten