Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

159 berichten • Pagina 4 van 8

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto: H6 pag. 6!

Vandaag is de opdracht online gekomen! Omdat ik volgende week op vakantie ga, doe ik eerst de opdracht. De opdracht is: geef een rondleiding door het huis.

Hoofdstuk 7: 'De Rondleiding'

Afbeelding
'Hallo, u kijkt naar Look in your house! Ik ben Jake Taylor en vandaag gaan we het huis van de familie Alto in Sunset Valley bekijken.'

Afbeelding
'Hallo, u bent zeker Vita Alto?' vroeg Jake aan Vita.
'Ja dat klopt, dat ben ik. Kom maar binnen.' Vita glimlachte in de camera en loopt naar binnen.

Afbeelding
'Ik ben Vita's man, Nick. Welkom in ons huis!'

Afbeelding
'Zullen we boven beginnen?' vroeg Vita. 'Is goed,' zei Jake. Achter Vita en Nick aan liep hij naar boven.

Bovenverdieping
Afbeelding


Afbeelding
Slaapkamer van Vita en Nick

Afbeelding
Badkamer van Vita en Nick

Afbeelding


Afbeelding
Sportruimte

Afbeelding


Afbeelding
Slaapkamer van Nick jr.

Begane grond
Afbeelding


Afbeelding
Wc

Afbeelding
Woonkamer

Afbeelding
Studeerkamer

Afbeelding
Eetkamer

Afbeelding
Keuken

Afbeelding
Slaapkamer van Holly

Afbeelding
Slaapkamer van Holly

Afbeelding
Badkamer van Holly

Afbeelding
Tuin
'Oké, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik?'

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Dagboek Familie Alto - H7: rondleiding! pag. 7

Ik vind jullie reacties echt heel leuk! Dankjewel! :laugh

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Holly was net thuis uit school toen Vita haar riep. Holly hoopte dat haar moeder het vergeten was, maar dat was natuurlijk niet zo. 'Je zorgt ervoor dat die hond zo snel mogelijk weggaat, begrepen?' vroeg Vita terwijl ze Holly streng aankeek. Holly wilde er net tegen ingaan toen de telefoon van haar moeder ging. Terwijl haar moeder de telefoon opnam, glipte ze snel weg.


Afbeelding
'Vita Alto.' zei ze. Ze schrok toen ze de naam van degene aan de andere kant aan de telefoon hoorde. Het hele telefoongesprek zei ze niet veel meer. Vita, die altijd wel wat te zeggen had, was nu sprakeloos.

Afbeelding
Vita stond nog steeds op dezelfde plek toen Nick binnenkwam. Ze keek emotieloos voor zich uit.

Afbeelding
Nick liep naar haar toe. 'Wat is er?' vroeg hij. Hij vond dat ze raar deed.

Afbeelding
'Ik werd net gebeld.' zei ze terwijl ze nog steeds voor zich uit staarde. 'Door Tara.' Toen keek ze hem wel aan, wachtend op zijn reactie.

Afbeelding
Nick schrok. 'Echt?' vroeg hij. 'Hoe weet ze waar we wonen?' 'Ik heb geen idee,' antwoordde Vita. 'Ik heb met haar afgesproken, morgen in het park.' Vita ging verder, 'ze deed alsof er niks aan de hand was! We hebben haar 17 jaar niet gezien Nick, 17 jaar!' Nick wist niet wat hij moest zeggen, dus zei hij maar niks. Vita zuchtte diep en liep weg.


De hele dag was het telefoontje niet uit Vita's gedachten geweest. Die nacht sliep ze ook niet bepaald lekker.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ze schrok wakker. Het duurde even voor dat ze wist waar ze was. Zachtjes ging ze uit bed en liep naar beneden.

Afbeelding
Beneden ging Vita op een stoel zitten. Het was jaren geleden dat ze die nachtmerrie voor het laatst had gehad. Ze dacht dat ze er eindelijk overheen was, nou niet dus. Ze schrok op uit haar gedachten toen Maeva binnenkwam.

Afbeelding
Maeva ging bij haar aan tafel zitten. 'Waarom bent u zo vroeg op mevrouw?' vroeg ze verbaasd.

Afbeelding
'Ik kon niet meer slapen.' zei Vita. Ze had helemaal geen zin om met de butler te praten. Boven hoorde ze Nick jr. huilen. 'Ik ga wel,' zei ze snel en ze liep naar boven. Ze was bang dat Maeva anders verder zou vragen.

Afbeelding
'Hallo mannetje,' zei Vita. toen ze Nick jr uit bed haalde. Hij stopte met huilen en keek haar met zijn grote betraande ogen aan.

Afbeelding
Ze zou het niet snel toegeven, maar ze hield van haar kleine mannetje. Dat had ze nooit bij Holly gevoeld. Ze knuffelde even met Nick en legde hem toen weer in zijn bedje. Ze gaapte en besefte hoe moe ze eigenlijk was.

Afbeelding
Het was nog maar 5 uur dus besloot Vita maar om nog maar even in bed te gaan liggen. Meteen viel ze weer in slaap.

Ik ga morgen op vakantie! Maandag over een week ben ik weer terug. Dat betekent dat ik dus een week niet kan simsen en dus ook geen updates kan plaatsen. Als ik terug ben van vakantie ga ik zo snel mogelijk weer verder! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie