Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 85 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sanne Ik dacht dat ik het al gezegd had, maar inderdaad heel veel sterkte met Sara :c

Goeed, een beetje een vaag gesprek met Elisa op msn.
Goed, waarom moest dat 'Ik Heb Spijt' account mij telkens stalken? xd
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Joepie ik ben nu al 6 dagen misselijk, en elke dag is het alleen maar erger geworden en sinds vandaag heb ik daar ook nog eens hoofdpijn bij gekregen. Mehh :c
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik zweette vanmiddag, ik zweette nog niet eens met gym op school x)

naja ik danste vanmiddag de dansjes van 5 liedjes achter elkaar, en als je de hele vakantie eigenlijk nog niets gedaan hebt, kan dat vermoeiend zijn :3
ik wilde meer doen, maar toen kwamen mijn ouders thuis dus kon ik niet meer verder gaan :3

en ik merk dat ik helemaal niet meer zo actief ben op SN o;
valt me zwaar tegen van mezelf :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde

Shaan en Linsey, allebei beterschap eh ;o

Haha, het word een beetje verwarrend als twee bands waar je naar luistert een nummer hebben die precies hetzelfde heet. Zelfs Youtube raakt door de war :')
Imme
Teamlid Teamlid

Het is echt heet hier. Gisteren in LA aangekomen en veel dingen gezien en vandaag naar Universal Studios geweest. Niet normaal veel mensen daar. Was wel super leuk. Nu lekker op bed liggen met de airco aan. Daarna even douchen en dan eten denk ik. Naja, ik hoop dat het straks wat cooler is, deze temperaturen in een stad zijn niet leuk.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Thanks marlinde

Me moeder had Ilja net ff opschoot en we hbeben 3 vlooien gezien maar geen 1 te pakken gekregen. Die vlooien heeft ze nog uit het nest, awa Sem heeft ze eigenli nooit, ookal komt hij elke dag buiten.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

^Urgh vlooien! Ik ben er al 10 maanden mee bezig om ze weg te krijgen, als je ze eenmaal hebt kom je er echt heel moeilijk van af. Ze gaan overal in je huis eitjes leggen, en natuurlijk op t beessie zelf. Ik heb het hele huis schoongemaakt, ingespoten, perry behandeld met vlooien spul.. Helpt allemaal voor geen moer. Ik ga binnenkort aan de dierenarts vragen of hij ze handmatig kan verwijderen, want dit is niks...

En ik wordt gek van mijn gehoest en gekots en gekwijl. Naast dat heb ik bij de wehkamp in de sale leuke shirtjes gekocht <3
Simmielove

Jeetje wat hoor je straaljagers goed, er vloog d'r net 1 over. Maakt een lawaai zeg! Ik kon 'm wel goed zien vanuit mijn kamer.
Heb net bij de Sims 2 alle downloads weggegooit en ben die weer gaan spelen. Da's toch wel wat anders als de sims 3 ;o
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

jay dr is wiezo bij ons

oftewel 3 dagen kermis en feesten (:
gister avond kwam Ben Saunders en vandaag en morgen avond allerlei dj's
helemaal gratis ;D
dus vanavond mooi met vrienden naar de kermis
Afbeelding
marlinde

En hoppa, omdat het blijkbaar niet genoeg is om mijn voet te blessuren, zit ik nu met een ijszak op mijn voet en enorm te hopen dat het niet gebroken is, iets waar ik in het begin aan dacht.
Ik wil dat niehiet :c

Maar ik kan wel een leuk trucje op het longboard, en dat is wel weer awesome :D
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Vanavond laat of na middernacht zal onze server een update krijgen, dat betekent dat Sims Nieuws (ook ons forum) ongeveer 2 uur offline zal zijn.

Dit serveronderhoud is nodig om alles weer helemaal uptodate te krijgen; onze excuses voor het ongemak.
Afbeelding
Simmielove

Ilja haar beide oortjes staaan ): als er 1 staanis het leuker!
Ze zijn alleen beelste groot, ze heeft duseen klein kopje en mega oren. Had onze kat ook. Ze heeft ook dr olifant gesloopt dus nu heeft ze een soort rammelaar ervoor in de plaats. Ze is er helemaal dol op. Het rinkelt en datvind ze helemaal geweldig. Zo schattig om te zien <3
En de ontmoeting tussen Ilja en Chico ging goed. Ilja is nu al groter als Chico. Ze hebben achter elkaar aan gerend en ik heb Chico's manier van spelen gezien. Geluiden maken van een oud chagie mannetje :3
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie