Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hoe vonden jullie dit dagboek?

Jammer dat het stopt! :(
5
50%
Ik vond 't erg leuk :D
2
20%
Het was niet mijn stijl :P
3
30%
Totaal aantal stemmen: 10

96 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: 5G ~ The Girl Next Door ~ UPDATE 10/07

De ooievaar is langsgekomen!

Afbeelding

Alweer 5 simdagen later was de buik van Noëlle gigantisch! Het was dan ook de dag dat ze uitgerekend was. Op ieder moment bleek er maar niks te gebeuren, totdat om 4 uur 's nachts terwijl Noëlle sliep een enorme wee haar slaap brak en ook de slaap van Ryan, de limousine stond al klaar om te vertrekken naar het ziekenhuis, het was een korte bevalling van twee uur, om te bedenken dat de bevalling van Aimee wel één dag had geduurd, althans.. Zij had ook een drieling gekregen! "U mag persen" zei de verloskundige en daar ging het. De geboorte was begonnen.

Afbeelding

En daar was hij dan! Tim is geboren, een fris nieuw jongetje! En of Ryan blij was, een andere man in huis! Toen Noëlle thuis kwam zag ze zó veel mensen! Haar familie, haar vrienden, papparazi en een pop. Een vreemde lelijke pop. Gauw werd Tim geïntroduceerd aan de familie en de vrienden en dan ging hij naar bed toe. Zijn ouders hadden een zware nacht achter de rug na al dat huilen van Tim!

Afbeelding

Na de geboorte van Tim hadden wat medewerkers van een tijdschrift Noëlle gevraagd om een photoshoot te doen voor Diesel, ze hadden gevraagd of ze los haar kon doen. Er kwamen een heleboel foto's uit. En niet alleen deze.

Afbeelding

Toen er al een heleboel foto's waren was het al zeker 5 uur verder en was het al donker!
Ryan werd zelfs gevraagd om ook op de foto te komen met Noëlle. Noëlle was al beroemd, puur om haar moeder's handelingen en haar zangcarrière, maar nu komt ze zelf op de cover van Diesel als een model! Wie had gedacht dat zij als model verder zou kunnen gaan!?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: 5G ~ The Girl Next Door ~ UPDATE 11/07! *NEW*

De huwelijksreis

Het is alweer een tijdje geleden sinds de geboorte van Tim, maar Noëlle en Ryan hebben een tijdje gewacht voor hun huwelijksreis, en die huwelijksreis mag er ook wezen! Ze zijn naar China gegaan en hebben de tijd van hun leven gehad!

Afbeelding

Na een lange tijd vliegen en een behoorlijke jetlag zijn ze er gekomen! China! Een land vol wonderen en mysterieuze dingen, een weekje vakantie voor Ryan en Noëlle, hun verdiende tripje naar China.
Toen ze bij het pension kwamen werden zij warm verwelkomd, ze kregen een Chinees drankje en werden naar hun kamer geleid. Het eerste wat er gebeurde was dat Ryan en Noëlle samen in slaap vielen. Het was ook een enorme jetlag!

Afbeelding

Na één dag geslapen te hebben zijn ze gauw opgestaan, naja.. Gauw? Het nam Noëlle wel zeker één uur om zich om te kleden! Gauw zijn Noëlle en Ryan vertrokken naar hun eerste tochtje, de tocht op de lange muur, een hele lange muur! En Noëlle en Ryan gingen die met een gids helemaal langslopen!
Het was een superleuke tour, de gids kon heel goed Engels dus Noëlle en Ryan konden leuk praten met de gids, na zoveel feiten weten Ryan en Noëlle zoveel meer over de lange muur!

Afbeelding

Na één dag in het pension was de papparazzi al gearriveerd, en ook wat Chinese modekenners, ze beheerden een modetijdschrift, 'Simkissh' en ze vroegen Noëlle om te poseren, Noëlle moest een jumpsuit aan, is dit Chinese mode? Zo'n jumpsuit? Noëlle vond er maar niks aan, maarja! Welke meid uit Starlight Shores komt in China nu op een billboard te staan? Niet iedereen!~

Afbeelding

De dagen waren voorbij gevlogen! Het was een geweldige huwelijksreis, maar na dag 4 kreeg Noëlle toch heimwee! Ze miste Tim heel erg, maar na drie dagen wachten kon ze eindelijk terug! Terug naar huis, hopelijk heeft Adriënne Tim niet al te veel verwend! Gelukkig dat Noëlle altijd kan rekenen op haar zus als babysitter!

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

Dit is een korte update, maar dat heeft een reden! Toen ik naar China ging met mijn sims heb ik niet zoveel foto's kunnen maken want halverwege de reis crashte mijn Sims.. Ik dacht zo van: "NU GA IK HET NIET NOG EEN KEER DOEN .___." Dus ja... Sorry dan, ghehe ^^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Korte stop

Oké, ik ga even een melding plaatsen!

Ik ga even stoppen met dit dagboek.
Maar jullie hoeven niet getreurd te zijn! Er komen nog wel updates.. Maar niet in dit dagboek!
Ik ga namelijk meedoen met de SN zomeruitdaging 2012 en ik beheer de familie Keaton, ik ga alles daaraan doen en hopen dat dat iets leuks wordt en het leuk zal uitpakken!
Ik hoop dat jullie dat dagboek gaan volgen! =D
Afbeelding
deoha
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 20:51

Re: 5G ~ The Girl Next Door ~ KORTE STOP! pg. 7 :)

Ik hoop dat je snel verder gaat. Ik heb erg genoten van je dagboek. Het liedje speelde af wanneer ik las dat Aimee stierf en ik had even medelijden met Noëlle (ook al is het maar een verhaal).

Laat je niet demotiveren omdat er weinig reacties zijn, ik ben meestal iemand die ook niet reageert maar ik wil je verhaal zo graag volgen dat ik toch maar besloten heb om te reageren.

Shevens, je hebt talent om te schrijven, doe zeker verder en ik ben er zeker van dat ik zal blijven lezen!!

Met beleefde groet
Deoha
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: 5G ~ The Girl Next Door ~ KORTE STOP! pg. 7 :)

deoha schreef:Ik hoop dat je snel verder gaat. Ik heb erg genoten van je dagboek. Het liedje speelde af wanneer ik las dat Aimee stierf en ik had even medelijden met Noëlle (ook al is het maar een verhaal).

Laat je niet demotiveren omdat er weinig reacties zijn, ik ben meestal iemand die ook niet reageert maar ik wil je verhaal zo graag volgen dat ik toch maar besloten heb om te reageren.

Shevens, je hebt talent om te schrijven, doe zeker verder en ik ben er zeker van dat ik zal blijven lezen!!

Met beleefde groet
Deoha
Super bedankt! Dit is echt een lieve reactie :D
En ik zal zeker niet stoppen met dit dagboek! Maar tot nu toe doe ik mee met de zomeruitdaging en heb ik even een ander dagboek >

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=185&t=10199 =D
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G ~ The Girl Next Door ~ KORTE STOP! pg. 7 :)

Uhm, ik had nog niet gereageerd, dus xzal ik maar zeggen,


2 dagboeken bij houden is niet zo heel moeilijk, maar het uppen gaat langzamer, ik heb ook nog 2 lopende dagboeken, maar eentje die laat ik ff een maandje zitten, zodat ik mijn nieuwe en "frisse" idee kan doen, mijn 5G Challenge. Dus ik weet niet of je dat erg vind

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie