Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Het familiealbum van 'The Girl Next Door' 12/07 NIEUWE FOTO!

Hey!

Heb jij mijn dagboek al gevolgd? Zo nee, gauw doen!
En wil jij misschien meer screens zien van deze familie? En zelfs al nieuwe die in komende updates komen? Dan heb ik hier een topic voor hun foto's, waarom niet andere? Omdat deze familie ook tegelijk mijn hoofdfamilie is! Dus, ik heb een heleboel nieuwe foto's waar ik mee wil beginnen. En het is van de bruiloft van Ryan en Noëlle. Mijn lievelingsgeneratie tot nu toe!

BRUILOFT:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met papa Seth:
Afbeelding

Afbeelding

Dus, ik vind Noëlle echt een hele mooie sim geworden. En dan te bedenken dat ik dacht dat dat mijn tweede generatie niet zou worden! Ik ben blij dat ik haar op het eind nog heb gekozen.
Heb jij downloads gezien die jij heel mooi vindt? Dan vraag je maar gewoon in het topic welke download het is! :)

Groetjes,

Shevens

Laatst gewijzigd door Shevens op do 12 jul 2012, 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het familiealbum van 'The Girl Next Door'

Simhorselady schreef:Mooi!
Dankjewel! :D
________________________________________________________________
Als jullie de laatste update hebben gelezen weten jullie dat Noëlle zwanger is.
Tijd om een geheim te verklappen. Noëlle was al bevallen tijdens de bruiloft, maar het moest voor de bruiloft pas gebeuren dat haar buik begon te groeien en de kledingstijlen veranderden. Dus heb ik moeten wachten tot ze bevallen was van Tim, deze schat.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het familiealbum van 'The Girl Next Door'

Squash schreef:Leuk, maar de 'headshots' zijn wel een beetje donker. Noëlle was altijd mijn favoriete naam geweest voor in de sims, haha.
Jaa ze zijn inderdaad donker, ik wou de foto tijdens zonsondergang maken, maar het liep een beetje uit :$

@Imme bedankt!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie