Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik heb een probleem: ik heb de buurt moeten weggooien want alle screens waren mislukt.

Maar ik zie geen E001 buurt in mijn map staan zoals bij 2 beschreven
Jazeker, dit kan! Om Droomzicht te resetten moet je het volgende doen.
1) Ga naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > Neighborhoods Hier zie je verschillende mapjes staan, het gehele mapje E001 (Dit staat voor de buurt Droomzicht) gooi je weg.

2) Ga naar C:\Program Files\EA GAMES\De Sims 2\TSData\Res\UserData\Neighborhoods Hier zie je ook weer van zulke mapjes staan. Kopieër de map E001 en plak deze weer waar je de andere had gedelete, dit was bij Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > Neighborhoods
Wel heb ik de E001 buurt die ik had weggegooid teruggevonden in mijn prullenbak en teruggezet maar die werkt niet: ik zie het niet als ik Sims 2 weer opstart.

Of heeft iemand dat originele E001 mapje voor me anders moet ik Sims 2 weer helemaal opnieuw installeren

EDIT; moet het niet N001 zijn en niet E001 :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Doortje schreef:Ik heb mij net aangemeld op dit forum en zie deze uitdaging staan. Het lijkt mij wel leuk om mee te doen. Mag ik eventueel op de reserve lijst komen, mocht er ooit iemand stoppen met zijn/haar dagboek?

voor De Sims 2 versie mag je zo meedoen.

dit weekend is Nina er weer en dan moet je haar maar even een PM sturen dat je mee wil doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik zou Dina Heethart graag met Christiaan van Kerkhof laten trouwen. Maar aangezien Dina een rijkdom sim is, leek het mij logischer als ze dan in Christiaans huis zouden gaan wonen. Zo heeft Nina ook het huis voor zich alleen. Maar mag ik dan met Christiaan spelen om te zorgen dat Dina in Christiaans huis komt te wonen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties