Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

Over wie zal ik het meeste vertellen?

Tamara
0
Geen stemmen
Stiles
2
11%
Emma
5
28%
Cycl0n3
7
39%
Blair
4
22%
Totaal aantal stemmen: 18

46 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Dagboek Familie Huisgenoten,special update pg4

Afbeelding

Familie Huisgenoten
Kunnen vijf jongvolwassenen met totaal verschillende achtergronden echt in vrede met elkaar samenwonen in één huis? In dit maffe huishouden is vrijwel iedere persoonlijkheid vertegenwoordigd. Maar wie is toch die oersaaie kerel die volledig langs de rest heen leeft? En hoe heeft hij het voor elkaar gekregen dat hij zijn eigen slaapkamer heeft?

Laatst gewijzigd door siepie op zo 15 jul 2012, 09:59, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten

Hoofdstuk 1
Ik heb de kleding wat veranderd, niet bij allemaal.

Welkom beste simmers in huishouden huisgenoten. De naam zegt het al: De 5 mensen die hier wonen zijn huisgenoten van elkaar. Allemaal hebben ze andere interesses en dromen, maar het botst amper.

Afbeelding
Dit zijn de 5 huisgenoten. Het lijkt me het best als ik ze even apart voorstel.
Afbeelding
Dit is Tamara Donner. Ze komt oorspronkelijk uit Turkije (Simtanbul). Vroeger was ze een echt feestbeest, maar ze denkt niet graag terug aan die tijd, niemand weet waarom. Nu ze de oudste is voelt ze zich het verantwoordelijkst, maar eigenlijk is het enige wat ze wil baden in het geld dat ze zelf verdient heeft als burgemeester.
Afbeelding
Stiles is het nieuwste lid van de huisgenoten, en is daardoor erg op zichzelf. Net als Tamara doet hij alles voor geld, alleen werkt Stiles in de muziekindustrie.
Afbeelding
Deze mevrouw heet Emma Hatch, en ze is dol op koken. Het liefst wil ze alle recepten kennen, en werkt in het restaurant waar ze veel kan leren. Emma Hatch zou graag een vriend willen, maar is te onzeker over zichzelf om te flirten. Daarom hoopt ze dat haar prins op het witte paard 'toevallig' voorbij komt rijden.
Afbeelding
Cycl0n3 Sw0rd heet zo omdat dat de naam is op al zijn computer spelletjes, waar hij geobsordeerd door is. Niemand weet z'n echte naam, want hij wil het aan niemand zeggen. Hij neemt alleen Blair in vertrouwen, zou hij een oogje op haar hebben?
Afbeelding
Last but not least hebben we Blair Wainwright. Blair is best wat kinderachtig, maar dat is omdat ze altijd haar zin heeft gekregen. Sinds Blair 8 was droomt ze er al van om geheim agent te worden, en ze werkt dan ook bij de politie. Blair zoekt al een tijdje naar de ware, maar misschien woont die wel veel dichter bij dan ze denkt... misschien zelfs wel in hetzelfde huis?

------------------------------------------------------------------
Ik ga iedere update denk ik vooral op 1 iemand richten, maar de andere komen er natuurlijk ook in voor.

Laatst gewijzigd door siepie op wo 11 jul 2012, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten

Dank jullie <3
@Big Mama nee het is ook niet makkelijk. Ik ga het wel gewoon proberen, en stel dat het echt niet gaat, vind ik er vast wel iets op. Bij mijn eigen 5G speel ik ook met 5 mensen, maar die hebben hetzelfde verhaal dus dat scheelt
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie Huisgenoten

Haha Simstanbul :D

Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ik vind de beschrijving van (en het commentaar op) Emma Hatch een beetje discriminerend.. Kan dit niet worden aangepast?
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Dagboek Familie Huisgenoten

@britje ja, tuurlijk! Ik had 't zelf eigenlijk niet door. Ik ga 't meteen veranderen, want ik ben ontzettend tegen discrimineren :$

Edit: Zo, aangepast. Zo is het beter toch?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten