Ah, ik zou het vreselijk vinden als ik naast mijn oma woonde, maar oké. Het is wel gezellig. Kan ik meedoen als ik maar twee uitbreidingspakketten heb? Dat is ook de reden dat ik minstens vijf miljoen downloads heb. Het is wel leuk verzonnen zo, ik krijg al een heel beeld voor me hoe die familie eruit zal zien, als ik naar de eigenschappen kijk. Haha, heb ik altijd, elke sim die ik maak heeft zijn eigen levensverhaal ook echt.
Welke namen moeten de dieren eigenlijk hebben en moeten ze oudere zijn of volwassen? En welke eigenschappen moeten ze dan hebben? Of mag je dat helemaal zelf weten?
Verder doe ik mee!
En hier moet het toch ingeleverd worden?
Sorry voor de vragen ben nog niet zo bekend met dit soort opdrachten
Als erniet aangegeven wordt wat voor eigenschappen een persoon moet hebben, mag je het zelf verzinnen. Wel zijn er dieren aangegeven dus zijn die verplicht.
Oftewel, ik kan niet meedoen? Zou ik ook de familie naar iemand anders kunnen sturen zodat die gene de dieren erbij kan maken? Ook had ik nog een vraagje: mag je wel even met het huishouden spelen en dan met een cheat de sims al banen geven en dan ook al een hoger niveau?
V Oke! Maar kan ik nou nog meedoen of niet?
Laatst gewijzigd door Annemiek op di 03 jul 2012, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zal vaker voorkomen dat een wedstrijd van SVDI gelijk loopt met die van SVTR, dus dat ze bij elkaar passen, maar dat betekend niet dat je aan beide mee hoeft te doen hoor, dus je kunt gewoon meedoen met alleen de inwoners!
Ik ben ook bezig. Opa/Oma met 3 katten en gezin met 5 personen en 2 honden heb ik af. Helaas sinds gisteravond een virus op m'n PC dus het zal wel even een paar dagen duren voordat ik weer kan Simmen
Ik twijfel nog om mee te doen omdat ik nu wel erg veel tegelijk doe en ik de Roma's niet tekort wil schieten,maar ik vind de opdracht wel heeeeel erg leuk.
Ik zou ECHT graag willen meedoen, maar ik vind het al een wonder als mijn CAS niet vastloopt als ik één sim heb gemaakt, dus een hele familie gaat niet lukken vrees ik.
Familie van de Kerkhof heeft Sunset Valley gesticht, maar de familie Landgraaf heeft Sunset Valley groot gemaakt. Doordat de familie Landgraaf vertrok en toen de familie Sunset introk is er veel veranderd. Sunset Valley zakte in, maar de familie van de Kerkhof bleef bestaand. Hun zoon Christiaan is getrouwd met Cora Vrijevogel, en beide zijn ze klaar met het taboe over de dood. Zelf zijn ze 'dood' want beide zijn ze vampiers.
#opdracht. Laat de bestaande Christiaan van de Kerkhof en Cora Vrijevogel opgroeien tot jongvolwassene, en geef ze dan beide een nieuwe outfit. Ze zijn vampiers geworden, maar zien er totaal niet 'dood' uit, sterker nog, ze zijn in de bloei van hun leven! Je mag nieuwe eigenschappen voor Christiaan en Cora uitkiezen, maar de bestaande moeten ze behouden. Ook mag je niets aan het gezicht en haarkleur veranderen. Alleen het kapsel en de kleding dus.
#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maak een huishouden met alle sims er in.
- Gebruik create-a-style veel!
- Één foto per outfit, per sim.