Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

72 berichten • Pagina 1 van 4

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Dagboek Familie Hart. H5 pag6. 22juli.

Afbeelding

Familie Hart
Bebe Hart heeft het best zwaar als enig verantwoordelijk familielid in de totale familie Hart. Het is geen geheim voor de buren dat haar ouders allebei een beetje gek zijn. Bebe heeft het gevoel dat de buren haar ook altijd scheef aankijken, om te zien of zij ook zo gestoord is.

Laatst gewijzigd door Big Mama op zo 22 jul 2012, 15:51, 5 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Hart

Afbeelding

Hier zit ik dan,op mijn niet meer zo bescheiden veranda in mijn lievelingsstoel.
Genietend van een goed boek en glas wijn.
Nog steeds verbaasd maar ook erg trots.
Een bewogen leven met zeer zware jaren maar ook minder zware jaren.
Ja,ik kan zelfs zeggen dat er ook mooie jaren tussen zaten.
Wie ik ben?

Afbeelding

Misschien is het makkelijker als ik begin bij de belangrijke jaren.
Dit zijn mijn ouders Dorie en Gus Hart.

Afbeelding

Afbeelding

En dat meisje in de hoek van de kamer,dat ben ik Bebe Hart,en ik las in die tijd ook al graag een boek.

Afbeelding

We woonden toen al in Sunset Valley,een stad waar ik mijn hele leven zal blijven wonen en een stad waar ik heel veel mooie momenten heb beleefd.

Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Hart

Bedankt voor de superleuke reacties!! :swing
Ik denk dat ik vandaag het 1ste hoofdstuk online zet maar ik heb nog nooit een dagboek gemaakt en ik gebruik geen poseplayer.
Kom er dus achter dat er echt heel veel werk zit in een dagboek en heb een nieuw respect gekregen voor al die dagboekmakers onder ons. :thumbsup
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Dagboek Familie Hart

Hoofdstuk 1.

We waren een warm en hecht gezin met veel liefde voor elkaar.

Afbeelding

Ik weet nog goed dat mijn vader me heeft leren auto rijden en samen met mijn moeder heb ik veel plezier beleefd op de dansvloer.

Afbeelding

Afbeelding

En toch hing er een schaduw over ons heen.
Een schaduw van schaamte die ik had,niet altijd maar soms.
Schaamte voor mijn ouders omdat ik wist dat zij anders waren.

Afbeelding

Afbeelding

Nooit had ik daar moeite mee gehad,maar zo vlak voor mijn 21ste verjaardag sloegen de twijfels toe.
Misschien had dat ook te maken met de veranderingen die ik zag bij mijn moeder.
Ik kan mij nog herinneren...............

Afbeelding

Afbeelding

We aten altijd samen vroeg aan tafel ons ontbijt.
Dat had te maken met dat ik naar school moest en mama vond dat ik met een gevulde maag de dag moest beginnen.

Afbeelding

En meissie,vroeg papa aan mij.
Wat ga je vandaag allemaal doen?Je gaat zeker wel naar de bieb.
Eigenlijk was dat een overbodige vraag want mijn antwoord was altijd ja maar ik vertelde geduldig dat ik nog wat boeken op mijn lijstje had staan die ik graag zou willen lezen.

Afbeelding

Je zit veel te veel met je neus in die boeken,zei mijn moeder een beetje snibbig.

Afbeelding

Mijn moeder maakte er geen geheim van dat ze mijn leeshobby maar niks vond.
Elke keer als ik zat te lezen,over boeken sprak of als ik een boek had laten slingeren werd de sfeer in huis wat grimmig.

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig vond papa mijn boekenfetish niet erg en steunde hij mij in alles wat ik deed.
"Ach,het zal de tijd van de maand zijn"was vaak het commentaar van papa als mama uit haar slof schoot en dat accepteerde ik dan altijd.
Maar het was zelfs papa opgevallen dat mama zichzelf niet echt meer was de laatste tijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De mensen bij ons in de buurt wisten dat mijn ouders af en toe anders waren.
Mijn hele jeugd kan ik opmerkingen,grapjes en pesterijen herinneren die over mijn ouders gingen.

Afbeelding

Afbeelding

Papa zei dat ik niet zo raar moest kletsen toen ik een keer met hem over mama wilde praten.
"Dat was niet mijn stijl"zei hij,en daarmee was de discussie hierover gesloten.

Afbeelding

Papa hield veel van mama en dus zweeg ik verder over dit onderwerp wetende nu dat ik dat toen niet had moeten doen.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Dagboek Familie Hart Hoofdstuk 1 online pag2.

Super leuk! Ook de stijl, dus terugblikkend vind ik erg leuk! Alleen als ze iets zeggen kan je misschien ook aanhalingstekens gebruiken..
Dus:
'En meissie,' vroeg papa aan mij, 'wat ga je vandaag allemaal doen? Je gaat zeker wel naar de bieb.'
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten