Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 67 van 305

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag mijn laatste toetsdag. Heb niet geleerd, het zijn twee vakken die ik laat vallen en mijn motivatie was heel ver te zoeken.

Maar vanmiddag 12.00 heb ik dus (onofficieel) vakantie ^^ Heerlijk! Alleen nog cijfers terugkrijgen, boeken inleveren en over 2 weken rapport halen.

En over precies 1 maandje lig ik op het Spaanse strand, of aan het zwembad :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Woohooo, weekend! Helaas wel leren in het weekend, maar toch.. (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oke jongens, ik heb een soort van dilemma.
Wij gaan met mijn klas a.s woensdag dus bowlen, eerst wilden we naar de tumblingbaan gaan, maar mijn mentrix kan hun niet te pakken krijgen. Maar woensdag avond moet ik ook paardrijden, en daar rijden dus ook een aantal mensen mee waar ik echt mee bevriend ben geworden, alleen zitten hun op een andere school, maar ik heb geen idee hoe laat we terug zijn van dat bowlen, en zelf ga ik liever paardrijden, maar mijn moeder wil niet dat ik me nog erger vervreem van mijn klas, want ik doe buiten school al niks met iemand en ik heb ook geen vrienden op school. En dan niet zeggen, doe wat je zelf wil, want ik wil mijn moeder niet teleurstellen maar ik wil tegelijkertijd ook super graag paardrijden.
Ik ga wel met mensen uit mijn klas om als het moet, maar dat is het. Ik sta wel bij wat mensen, maar eerder zodat ik thuis ook de waarheid kan vertellen en er is iemand zijn moeder die mijn moeder kent dus als ik alleen sta weet mijn moeder het ook gelijk. Maar ik vind het juist fijn om alleen te staan, ondanks dat sommige er van die rare opmerkingen over gaan maken.
Zo iemand me advies willen geven? :X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Misschien kan je wel naar het bowlen gaan en dan gewoon wat eerder weggaan zodat je alsnog naar paardrijden dan. Zo stel je jouw moeder niet teleur en kan je wel gewoon naar paardrijden. :3

Pff net half van de trap geflikkerd en door mn enkel gegaan waar ik al een week last van heb x.x Echt alleen ik kan dat ._.

Yaay zometeen naar Jos waar ik het hele weekend blijf ;D En morgen gaan we naar de Efteling ;D Zoo'n zin in ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ik zou toch naar het bowlen gaan als ik jou was. Het paardrijden is er elke week (toch? :$) en dat bowlen is niet elke week..

Vanmorgen 2 toesten gemaakt. Zit nu op 2 van de 12 toesten en net even productief bezig geweest voor deLadyLibrary en nu dus weer verder leren.

Oja, morgen gaan we als afsluiter van het jaar met de club een wie-is-de-molspel spelen. Ik ben benieuwd!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Annemiek
Paardrijden is er idd elke week, bowlen is wel leuk ofzo, maar bij paardrijden zie ik mijn vrienden, en daarom zit ik weer zo van.. Hmm..

@Linsey
't zou kunnen, maar dat moet me ma me maar ophalen..

Pff, vreselijk zoiets ><
Morgen gaan we naar de puppy's kijken, dan heb ik weer wat anders aan mijn hoofd (:

EDIT;
Lekker mijn IPod updaten met nummer, nu staan d'r nog 1000 nog wat op en zo 1400. En het leuke is dat ik ze zo'n beetje allemaal kan meezingen :'3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Echt alweer een tijdje geleden dat ik hier was :| Ik zit echt zo weinig op m'n computer de laatste tijd ;o En toetsweek werkt ook niet echt mee.. Maaaar gewoon nog maar een week en dan is het al zomervakantie :O

\/ Same here ):

Laatst gewijzigd door Evelieen op za 16 jun 2012, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kan echt niet wachten tot het zomervakantie is. Het is nu gewoon zo ontzettend druk met school en alles. Ik heb zelfs al 1.5 maand geen sims meer gespeeld. De laatste keer dat ik überhaupt even kon gamen is ookal weer een week of 2 geleden. ;(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wohoo, vandaag tickets voor Sum 41 gekocht, en m'n vriend gaat ook :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OMG, die puppies :wub
Ze zijn echt zo groot geworden, en zo schattig!
Mijn vader en ik hebben een voorkeur voor teefje rood, ze was heel lief en beet ook niet zo erg op je vingers. En je kon heerlijk met haar knuffelen en spelen, ze bleef binnen terwijl haar broertjes en zusjes buiten waren. Nog 1 weekje doorbijten!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie