Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

EA geeft de standaard families altijd wel al een beetje een begin, hierop moet je verder gaan. Maar terwijl je verder gaat verzin je zelf natuurlijk je verhaal. Als je graag een ander huishouden zou willen betrekken (Voor een relatie of iets) dan moet je dat natuurlijk wel even overleggen. Ook is het vrij belangrijk dat je wel in Droomzicht blijft wonen. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

simsverslaaft schreef:Mag er al gespeeld zijn met de orginele familie's of niet?
En hoe kan je de orginele buurt weer terughalen (voordat er mee gespeeld werd)?
Deze vraag heb ik toegevoegd aan de uitleg. Hierbij dus ook gelijk het antwoord dat jij zoekt. :)

Kan ik wel mee doen als ik al heb gespeeld met de huishoudens van Droomzicht?

Jazeker, dit kan! Om Droomzicht te resetten moet je het volgende doen.
1) Ga naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > Neighborhoods Hier zie je verschillende mapjes staan, het gehele mapje E001 (Dit staat voor de buurt Droomzicht) gooi je weg.

2) Ga naar C:\Program Files\EA GAMES\De Sims 2\TSData\Res\UserData\Neighborhoods Hier zie je ook weer van zulke mapjes staan. Kopieër de map E001 en plak deze weer waar je de andere had gedelete, dit was bij Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > Neighborhoods

Nu heb je Droomzicht gedelete en zijn alle huishoudens weer bij het begin van hun verhaal.

Sorry voor mijn PP's, maar ik wil jullie zo goed mogelijk op de hoogte brengen van dit spel!
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Voor de duidelijkheid hebben we twee extra regels toegevoegd. :)
Nina schreef: Mag ik cheats gebruiken?

Nee, dit is absoluut niet de bedoeling. Je mag dus niet stiekem geldcodes gebruiken!

Zijn er instellingen die ik moet aanpassen?

Het is wel belangrijk dat je de aging on/off, op on hebt staan. Dit zodat de buurt om jou heen ook verder gaat.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie