Zit met klas in computer lokaal...
Iedereen met elkaar aan het chatten op facebook
Maarja, dan loopt 1 kind naar je te lullen als ze weet dat je niet mag praten.
-,-'
Oké, shit, ik was echt bang dat mijn kat haar voorpootje gebroken had.
Straks haar maar even zoeken en kijken of ze haar pootje inderdaad weer normaal gebruikt, ik had haar vanochtend ook niet gezien.
En al mijn vrienden hebben ruzie, waardoor ze mij ook niet meer helemaal lijken te vertrouwen.
Deze keer mogen ze het zelf oplossen hoor, dan ga ik maar even niet zoveel met ze om.
En om nog wat leuk nieuws te hebben; het is bijna vakantie, mooi weer en ik ga wat projecten enzo doen ;D
Zometeen voor het eerst alleen met de bus. Helemaal naar Jos o.o Ik ben echt super zenuwachtig en bang dat alles fout gaat x.x Njaa ik ben goed voorbereid, dus waarschijnlijk gaat het allemaal wel goedkomen. Dat maakt me niet minder zenuwachtig, though ^^"
Zit ik daarzo in de pauze, komt er ineens een klasgenoot naar me toe: 'Hey je hebt M's vinger gebroken.'
Gisteren met gym hadden we een heeeeeeeule grote voetbal en die schoot ik tegen zijn vinger aan ^^
Vanavond zie ik hem weer bij een klassenfeest, dus ik hoop dat ik het overleef
Eindelijk een keer uitval morgen! 1 tot 4, love it <3
En die gene die bij de Bart Smit werkt (die mijn oma kent), had Pakt Uit voor me apart gelegd, super aardig, maar ik heb 'm al...
Maar echt super lief dat ze aan me gedacht heeft!
Morgen nog een dagje knallen en dan weekend! Het laatste weekend dat ik zondag weer vroeg naar bed moet<3 YAY! Moet nu nog precies 5 werkdagen , werken. (Logica). En dan m'n examens<3
Nomnomomnom de laatste officiele vrijdag van stage. Volgende week is donderdag mijn laatste dag voor het weekend. Maar wat wel lekker is vandaag, is dat ik nog vroeger ben begonnen dan normaal.. DUS ik mag een half uur eerder naar huis. Aight !
Ik wil volgende week weer zo'n vrijdag als vandaag! Zowiezo valt engels dan wel uit, hopelijk kan ak dan naar het 3de! Ben ik het vijfde uit. Maar gewoon wij uitval, op een vrjidag! Dat moet de school pijn hebben gedaan ;o
En volgende week pupje kijken en de week erop op een zondag het pupje halen! Nog 2 weken
Na dit weekend nog maar een halve week school, dan proefwerkweek, dan nog twee dagen om m'n rapport op te halen en m'n boeken terug te brengen, en dan eindelijk ... vakantie!
Ik wil kwijt dat ik zonder dat ik het wist ben gefilmd voor eenvandaag!
Wij waren woendag op excursie naar Den Haag, en er werd wel aan een paar personen gevraagd of ze op tv wilden, maar ik zat daar niet bij. En nu kom ik er net achter dat ze onze klas gewoon buiten nog hebben gefilmd. Ben gelukkig niet echt herkenbaar, maar het is toch grappig
Het werd gisteren uitgezonden btw.
Laatste twee uur op school hadden we niks te doen, dus weer aluminium smelten. Nu had ik geen afval-aluminium meer, dus heb ik mijn tas uitgeplozen en wat kapotte passers en een puntenslijper er in gedaan.
De passers smolten aardig snel maar die puntenslijper wilde maar niet, terwijl het toch echt aluminium was, want het was niet magnetisch en ook dezelfde kleur.
Toen ik 'm van het vuur haalde begon hij opeens heftig te branden, met witte vonken e.d. , wat dus ook door het keramieken bakje heensmolt.
Puntenslijper bleek dus van magnesium te zijn
omg, er zit zo'n jochie bij mij opschool, hij zit in groep zeven, en vind mij een emo. O,O
Okay, ik lijk dan niets zo meisjes achtig, en lijk dan wel emo, maar dat komt omdat ik oude kleren draag, en geen geld heb voor nieuwe, anders had ik mijn kledingkast helemaal gevuld met jurkjes, korte broekjes, rokjes en leuke topjes.. Maar nee, ik ben arm, en mijn vader ook.. dusja.. -,-
maar vandaag besloot mijn vader toch geld uit te geven aan mij, en heb ik een nieuwe pet, bikini, en nog een topje ding.. well..