Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Wat is Goede Simmies - Slechte Simmies? Hoe doe ik mee?

Afbeelding

Droomzicht heeft een hoop meegemaakt in de afgelopen 25 jaar. Er zijn bewoners vertrokken en er zijn nieuwe Sims naar de stad verhuisd. Maar vanaf nu gaan jullie verder met het verhaal. Gaan er relaties kapot, komen er kinderen of overlijden er Sims? Aan jullie de keuze!

Wat is de bedoeling?

Jullie gaan met de bestaande families of een nieuwe familie verder spelen in Droomzicht. Vanaf zondag 3 juni 2012 kun je je inschrijven voor dit spel. Wanneer je dit doet maak je een top 3 van de huishoudens uit Droomzicht waarmee jij wel zou willen spelen. Op zondag 10 juni 2012 zal iedereen een PM krijgen met welk huishouden ze hebben gekregen. En dan kan het spel starten.

In dit forumdeel zul je dan een topic onder jouw naam vinden waar je een dagboek moet bijhouden van jouw familie. Want daar draait het hele spel om! Je gaat verder met het verhaal wat de familie van EA heeft meegekregen, de zogenaamde verhaallijn. Ook kun je met andere leden afspreken dat jullie Sims bijvoorbeeld een relatie krijgen, maar let op! Dit is erg lastig, want je kan niet te ver vooruit spelen en je moet samen goede afspraken maken. Beslis dus niet voor een ander!

Maar om het toch leuk en actief te houden organiseren wij elke twee weken een opdracht waar je met je huishouden aan mee moet doen en de opdracht moet je dan verwerken in je dagboek.

Hoe kan ik meedoen?

We starten maar met een bepaald aantal plaatsen dus wees er snel bij! Als het zondag 3 juni 12.00 uur is geweest kun je een PM naar Fransor of Nina sturen met jouw top 3 van families uit Droomzicht (zie de lijst onderaan). Je mag ook een eigen familie starten, stuur dan een foto + duidelijke beschrijving van de familie mee in je PM.

Vol is vol, maar dat betekent niet dat je helemaal niet meer kan meedoen aan dit spel. Gedurende het spel zullen er leden afvallen als ze bijvoorbeeld opdrachten niet inleveren of voor een langere tijd weggaan. Er zal dan een plekje vrijkomen, maar dit zullen wij tijdig aangeven zodat niemand het mist. Ook kan het zo zijn dat wij extra plaatsen beschikbaar stellen, maar ook dit geven wij op tijd aan.

Waarom organiseren jullie opdrachten?

Dit doen we om het spel een beetje in leven te houden en om te kijken of iedereen nog wel actief meedoet. Maar deze opdrachten doe je niet voor niks. Als de inlevertijd verstreken is mogen alle forumleden stemmen op hun favoriete inzending. Als je degene bent met de meeste punten kun je leuke extra's verdienen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat jij de volgende opdracht mag verzinnen.

Wat moet ik doen als ik weg ga?

Deze uitdaging valt in de vakantieperiode. We hebben de regel dat wanneer je twee uitdagingen op rij mist, je plaats moet maken voor een ander lid. Dit betekent dat je maximaal 2 weken afwezig kan zijn. Weet je dat je binnenkort langer dan 2 weken weg bent, probeer dan als je terug bent te kijken of je nog mee kan doen!

ls je minder dan 2 weken afwezig bent is het geen probleem, maar geef het wel duidelijk aan in jouw topic!

Wat gebeurt er na de zomer?

Als deze uitdaging een succes is zijn we van plan er ook na de zomer gewoon mee door te gaan. Met zowel de uitdaging voor De Sims 2 families als De Sims 3 families. Dat kan betekenen dat als je nu niet mee kan doen of geen tijd hebt, je altijd na de zomer nog mee kan doen.

Kan ik aan De Sims 2 uitdaging én De Sims 3 uitdaging meedoen?

Nee; je zult moeten kiezen uit de 2 uitdagingen want per uitdaging hebben we niet veel plaatsen.

Mag ik cheats gebruiken?

Nee, dit is absoluut niet de bedoeling. Je mag dus niet stiekem geldcodes gebruiken!

Zijn er instellingen die ik moet aanpassen?

Het is wel belangrijk dat je de aging on/off, op on hebt staan. Dit zodat de buurt om jou heen ook verder gaat.

Kan ik wel mee doen als ik al heb gespeeld met de huishoudens van Droomzicht?

Jazeker, dit kan! Om Droomzicht te resetten moet je het volgende doen.
1) Ga naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > Neighborhoods Hier zie je verschillende mapjes staan, het gehele mapje E001 (Dit staat voor de buurt Droomzicht) gooi je weg.

2) Ga naar C:\Program Files\EA GAMES\De Sims 2\TSData\Res\UserData\Neighborhoods Hier zie je ook weer van zulke mapjes staan. Kopieër de map E001 en plak deze weer waar je de andere had gedelete, dit was bij Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > Neighborhoods

Nu heb je Droomzicht gedelete en zijn alle huishoudens weer bij het begin van hun verhaal.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat is Goede Simmies - slechte simmies? Hoe kan ik mee?

Uit welke families kan ik kiezen?

Afbeelding

Familie van de Kerkhof:
Alexandra is helemaal klaar voor een eigen gezinnetje, maar kan ze de Casanova van de stad zover krijgen om zijn versierdersstreken op te geven? En komt Christiaan er ooit nog bovenop na de verdwijning van zijn vrouw Cora?

Afbeelding

Familie Heethart:
Was het niet meer dan toeval dat de gezusters Heethart ten tonele verschenen op hetzelfde ogenblik dat Cora verdween? En ligt hun interesse in Christiaan op het fysieke vlak, of het fiscale?

Afbeelding

Familie Bigoli:
Wie is Stefano Bigoli? Is zijn verloving met Alexandra een uiting van ware liefde? En wat is er waar van het gerucht dat haar moeder, Cora, voor het laatst is gezien in de buurt van zijn appartement?

Afbeelding

Famile Blut:
Wendy Groentje staat helemaal alleen voor de opvoeding van haar twee zoontjes na het verdachte ongeluk dat haar echtgenoot had met een zwembadtrappetje. Kan Wendy Bastiaan leren de juiste beslissingen in het leven te nemen nu Douwe alle aandacht voor zichzelf opeist?

Afbeelding

Familie Plezant:
Zo op het eerste gezicht lijken Patrick en Marie-Louise Plezant het goed voor elkaar te hebben, maar is hun liefde slechts een flinterdunne schijnvertoning? En kunnen Angela en Lotte de juiste keuzes maken in de liefde?

Afbeelding

Familie Dromer:
Daan is bezig zijn levensdroom te vervullen en stort zich in het artiestenleven, terwijl zijn zoon Dirk aan de studie is. Daan heeft zijn inspiratiebron gevonden, maar is zijn creativiteit wel genoeg om Alexandra te strikken?

Lege families:
Familie 1
Familie 2
Familie 3
Familie 4

Weergave- en sorteeropties