Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 60 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar mijn rechter knie doet super veel pijn als ik m beweeg.

Nog 23 daagjes voor puppy halen ^_^
Ik vind t zooo leuk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nee.. Er was iemand op school die ik graag wilde zien, en nu heb ik die gast maar één pauze gezien, en toen zat ik met m'n rug naar hem toe, dus nu denkt ie volgensmij dat ik hem negeer.. Neee.. T-T
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Angelica Oh, bedankt, ik heb met zulke dingen totaal geen ervaring :)
@Evelieen Het komt vast wel goed, anders had die docent(e) je vast geen solo laten doen, niet? (:

Mweh, beetje moe. Maar ik had tegen mezelf gezegd dat ik die achterstand in zou halen, dus ik heb weinig keus. Alleen jammer dat ik ook 's ochtends niet alleen was, dan gaan zulke dingen altijd veel sneller ^^
En mijn broer gaat zeer waarschijnlijk backpacken in Australië, en ik ga hem echt missen... Ach ja, het zijn waarschijnlijk maar drie maanden, in het aller uiterste geval een halfjaar.
Maar het verschil met mijn zus is, waar ik ook echt een hele sterke band mee heb, dat ik langs haar kan gaan. Dat gaat niet lukken met Australië.
Maar oké ik ben super nieuwsgierig hoe hij het daar gaat vinden; sowieso wil ik zoiets ook later doen, alleen dan wel gekoppeld met vrijwilligerswerk, denk ik.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb het echt even gehad met school. Normaal ben ik heel goed met plannen enzo, maar nu komt alles in één keer op m'n dak en zie ik door de bomen het bos niet meer :O Aankomende week 5 toetsen, de week daarna 10 toetsen en mijn FCE examen waar ik met een A voor wil slagen! Dus... Dat gaat heel veel leren worden dit weekend.

En ik moet morgen ook nog afdansen, spannend!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Meewh, vandaag de hele dag weg, al heb ik helemaal geen zin.. Ik ben super moe, heb misschien 6 uur geslapen vannacht >,<
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb gisteren een nieuwe bank, dressoir en salon tafel besteld. Aaah ik ben helemaal verliefd! hihi :lol: :oops: Het kost een hoop, maar dan heb je wel wat! Ik ben er echt super super super blij mee, en dan heb ik tenminste ook iets moois gehaald van mijn stage geld :D! 22 juni komt het bij hun binnen, en 25 juni komt TNT het brengen en ze brengen het ook nog naar boven. Wiieeee! :P. Mijn overbuurman die werkt bij een bedrijf en dan moet hij huizen inrichten voor Polen die dan in de buurt komen te wonen. Dus al onze oude meuk geven we aan de Polen. Komt het toch nog goed terecht! :) Ga maar gelijk de hele keet uitgraven of ik nog iets weg kan geven, als hij toch al aan het rijden is >< ! :wub :wub :wub :wub :wub :wub
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hihi @Ansj ik werk bij de Action en ik zag een klant vandaag die me heel erg aan jou deed denken. :) En superleuk van je nieuwe spullies zeg!

Yeah, net dus gewerkt en vanavond oppassen op het broertje van m'n beste vriendin en daarna nog naar een feestje. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik keek net even voor de dagelijkse aanbieding op de store en zag dat de japanse stijlcollectie nu voor 917 ipv. 800 simpoints is. Dat noem ik nou niet bepaald een aanbieding. :lol
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb eindelijk Converse :D
Zwarte, ter vervangen van mijn gesloopte paar Nikes, ben er super blij mee <3
Het is een zwart paar.
En ook nog een hoop nieuwe t-shirtjes en een super leuk hempje gekocht. Kan ik weer een tijdje mee door, de shirtjes die ik nu draag zijn zo'n beetje dood ;P

Hoge, die stonden veeeel leuker.
V
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Hoge of lage? (:

Eerst was ik eventjes niet thuis, daarna kon ik niet inloggen, nu laad de site niet. Serieus, die jongen waarmee ik dat duoverhaal doe zal wel denken dat ik het niet leuk vind ofzo.

En ik ben weer lekker technisch bezig vandaag zeg, maar niet heus. Ik snap niet waarom al mijn accounts enzo op sites zo moeilijk moeten doen xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Woohoooo, weer thuis! Heb lekker veel gekocht haha.. Ik heb nog een paar All Stars gekocht, ik had al blauwe, maar nu heb ik ook zwarte gekocht. Verder heb ik ook wat gave oorbellen gekocht, en een ringetje voor mijn helix. En verder nog 3 cd's voor 20 euro! Ik heb dus maar 1 cd betaald, super goedkoop! o:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Donkerder ;D

Wauw, Elisa en ik zijn het over 3 dingen eens, in een gesprek van iets van een jaar. Wauw xD
En en dat ik geen zin heb in morgen, ook al gaan we ws musical doen.
Ik ben er helemaal klaar mee --'
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie