Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

813 berichten • Pagina 14 van 41

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: #stemtopic SVTR! - Winnaar wedstrijd 11: Dave. (P.26)

Gefeliciteerd Dave!

Wat ik alleen niet snap, Deetui heeft gestemd op Dave, maar Dave's had zijn inzending toen nog niet ingeleverd. Dus hoe kan Deetui dan op Dave gestemd hebben ?

V Maar dat mag niet volgens de regels

Laatst gewijzigd door Robin. op ma 21 mei 2012, 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Winnaar wedstrijd 11: Dave. (P.26)

#STEMMEN WEDSTRIJD 12.
Dave. schreef: #WEDSTRIJD 12.

Afbeelding
Sunset Valley's sportschool is een verouderde, en niet meer zo aantrekkelijke sportschool. Vele Sunset Valley'ers zien deze sportschool dan ook alleen als een plek waar ze hun overtollige vetjes weg sporten. Dit kan natuurlijk niet, want de sportschool kan ook leuk zijn, en dat gaan jullie bewijzen!

#opdracht.
Bouw een nieuwe sportschool. De sportschool is modern en hip, het gebouw moet er strak uit zien. Zorg dat er een kleedruimte met douches en toiletten voor dames, en eentje voor heren is. Een zwembad is niet verplicht, dit mag echter wel, wel moet er een dansruimte zijn met een stereo-installatie en een televisie, en er moeten natuurlijk sportattributen aanwezig zijn!

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen budget. (wegens openbare kavel)
- Bouw een compleet nieuwe moderne en hippe sportschool
- Minimaal de genoemde ruimtes.
- Maximaal 8 foto's inzenden. (collage's toegestaan, zie hiervoor echter wel de regels!)
#inzendingen:
Demikoeliejoelie schreef: Demikoeliejoelie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Simmie99 schreef: Simmie99

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
LET OP!
Als het goed is komen er geen nieuwe inzendingen meer. Helaas zijn het er maar twee. Demi en Simmie hebben allebei nog nooit gewonnen dus een van de twee zal tenminste één keer winnen. Standaardregel van drie stemmen uitbrengen geld net als altijd, dus graag drie stemmen uitbrengen! Kies juist, kies de mooiste. Ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT ZONDAG 27/05/12 TOT 19.00 UUR EXACT!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen wedstrijd 12! (p.27)

De tijd is voor bij, het stemmen is om 19.00 uur gesloten.

Op de tweede plaats is geëindigd: Demikoeliejoelie met 7 stemmen.
Op de eerste plaats is geëindigd: Simmie99 met 14 stemmen!

Na elke wedstrijd mee te doen heeft Simmie eindelijk ook een keer gewonnen, gefeliciteerd, je hebt een hele mooie inzending gemaakt!

Kan je het bestand van de sportschool zo snel mogelijk in een PM naar mij sturen? Weet je niet hoe je dit moet doen, PM hier dan ook voor!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Winnaar wedstrijd 12: Simmie99 (p.28)

#STEMMEN WEDSTRIJD 13 - afgelast!

LET OP!
Aangezien er maar één correcte inzending zijn, zal het stemmen uitgesteld worden. Opdracht 13 zal het zelfde zijn als aanstaande opdracht 18. Dit betekend dat er over vijf weken wel gestemd zal worden. Ik hoop dat Simmie99 hier echter niet boos over zal zijn, maar ik denk dat ze wel zal begrijpen dat het nog steeds een wedstrijd blijft.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie