Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

9 berichten • Pagina 1 van 1

secretsimsplayer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 26 mei 2012, 09:48

Creeër een wereldtool werkt niet samen met beestenbende!HELP

Hallo,

Ik heb gisteren sims 3 + beestenbende aangeschaft. Nu heb ik al tienduizend keer sims creeër een wereldtool erbij geïnstalleerd, maar hij geeft telkens het zelfde probleem aan:

'' De versie van de game die je op dit moment geÏnstalleerd hebt, werkt niet in combinatie met The Sims 3 Creeër een Wereld-tool. Je moet de Sims 3 Creeër een wereld-tool opnieuw installeren. Je moet eerst een backup maken van je wereldbestanden en vervolgens de Sims 3 Creeër een wereldtool verwijderen. Download daarna de nieuwe versie van The Sims 3 Creeër een wereld-tool, en installeer deze nieuwe versie.''

Maar ik download de hele tijd de nieuwste versie. Volgens mij werkt het niet omdat ik de iets oudere versie van beestenbende moet hebben. Alsjeblieft help me, want ik ben echt radeloos. Ik heb echt overal gekeken maar ik krijg 't maar niet gemaakt> hebben jullie miss een link ofzo naar de versie die alleen voor Beestenbende is bestemd? Ik waardeer het echt!!

Groetjes,

secretsimsplayer
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Creeër een wereldtool werkt niet samen met beestenbende!

Weet je zeker dat je de nieuwste CAW hebt en dat je De Sims 3 en Beestenbende volledig hebt geüpdatet?

Als alles de nieuwste versie heeft kun je het beste CAW eerst volledig verwijderen en dan herinstalleren.

Laatst gewijzigd door Rudy op za 26 mei 2012, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten