Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

813 berichten • Pagina 11 van 41

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen wedstrijd 9, P20!

De tijd is voor bij, het stemmen is om gister 20.00 uur gesloten.

Op de tweede plaats is geëindigd: Alan Stanley met 16 stemmen.
Op de eerste plaats is geëindigd: Rudy met 20 stemmen!

Een spannende twee-strijd met twee prachtige inzendingen. Die van Rudy was niet ietsje mooier, maar ik wil Alan Stanley toch bedanken voor het meedoen, aangezien er anders maar een inzending was geweest.

Gefeliciteed Rudy, zou je jou inzending z.s.m. naar mij kunnen sturen? Weet je niet hoe je dit moet doen, stuur me dan maar een PM! (:
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #stemtopic SVTR! - Stemmen wedstrijd 9, P20!

#STEMMEN WEDSTRIJD 10.
Dave. schreef:#WEDSTRIJD 10.

Afbeelding
De basisschool in Sunset Valley is een oud gebouw. Kinderen hebben steeds minder vaak zin om naar school te gaan, omdat ze in de pauze ook niet fijn kunnen spelen in de speeltuin, omdat deze ook al veel ste oud is.

#opdracht.
Maak de kavel van de oude school helemaal leeg en plaats de basisschool uit buurtleven (buurtleven dus vereist!). Bouw er een prachtige speeltuin naast, en wat picknicktafels om aan te zitten. Hou het kindvriendelijk, en vooral gezellig, kinderen moeten met plezier naar school gaan, en dat kan binnenkort!

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen maximaal budget.
- Bouw de nieuwe basisschool op de oude kavel van de school.
- Plaats de rabbit hole school uit buurtleven.
- Bouw een speeltuin.
- Maximaal 5 foto's inzenden.
#inzendingen:
Demikoeliejoelie schreef: Demikoeliejoelie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ChanCake schreef: ChanCake

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rudy schreef: Rudy

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Simmie99 schreef: Simmie99

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
LET OP!
Ik ben weer heel dom bezig, want ik was het stembericht vergeten aan te maken. Ik wil Simmie99 daarom even bedanken, dat ze me vanochtend herinnerd heeft. Aangezien de uitslag vandaag hoort te komen, komt hij ook vandaag. Daarom dit keer maar acht uur de tijd om te stemmen!
Ons motto geldt: Sunset Valley verdiend alleen het beste! Dus maak de juiste keuze!

Zie jij dat er iets mis is met een inzending, er een download in zit, of kom je er net achter dat je het bestand van jou inzending kwijt hebt? Zeg het dan snel, dan pas ik het aan, of schrijf ik je uit!
En ben jij voor het eerst in dit stemtopic? Kijk dan even hier, ook als je niet meer precies weet hoe het stemmen werkt!


JE KUNT NU STEMMEN! STEMMEN KAN TOT VANAVOND 13/05/12 TOT 20.00 UUR EXACT!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie