Nu heerlijk vakantie. Helaas moet ik deze vakantie veel leren voor examen dus zoveel vakantie heb ik niet echt.

6085 berichten • Pagina 41 van 305
Zoals door hiki in de regels gezegd,Michadommy schreef:Ik wil kwijt dat ik net een half uur lid ben en nogal zenuwachtig werd toen ik die topics/forums over al die bannen las. Dit kan nogal dom overkomen - Ik ben vrij slim - maar kan iemand powerposten en dergelijke uitleggen? Ik zou namelijk niet na een uur of een dag willen worden verbannen terwijl ik geen flauw idee heb wat ik fout heb gedaan. Geen idee of dit hier hoort? Maar ik ben nooit echt lid geweest van een forum en kan mijn weg nog niet echt vinden.
Daarnaast wil ik kwijt dat ik al een tijd graag lid wilde worden en dat vandaag heb gedaan, en ik een behoorlijke angsthaas ben en erg bijgelovig. Daarnaast heb ik een vermoeide pup en een laptop die vorige week is gecrasht.
Oh, en kan iemand die regels onderaan dit forum uitleggen?
Bedoelen ze met bijlagen foto's of quoten/quotes of zoiets dergelijks?
Meestal betekent het ook dubbelposten, dus dat je een post maakt en meteen daarna weer eentje.hiki schreef:Powerposten:
Onder powerposten verstaan wij het posten van (zinloze) berichten, met vaak als doel snel een hogere forumrang te krijgen, en dat wordt niet geaccepteerd. Als wij het gevoel hebben dat een forumlid aan het powerposten is zal deze een waarschuwing krijgen.