Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 35 van 305

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Goh, yeah, ziek thuis.. Alles doet pijn enzo, en ik ben nog steeds moe..
En nu mis ik dus iemand heel erg ;c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Jeuj, ACVN weer op tv vanavond :D En ik vind echt dat ik moet gaan werken of sporten, liefst werken..

v Allerslechtste Chauffeur Van Nederland (:

Laatst gewijzigd door Matthieu op di 17 apr 2012, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Lees hier over allemaal mensen die op vakantie gaan, heerlijk. Wil ook op vakantie..
Ben al iets van 10 jaar niet meer weggeweest. Alleen maar stress, school en nu werk waarbij mijn leven vrij weinig inhoud heeft en het enige wat ik zie me bed, de keuken, de auto en me werk is.
Dat terwijl ik vroeger zoveel plannen had en zoveel droomde over de wereld. Maakt me allemaal echt melancholisch. :|

V Ja, maar dat is toch vreselijk. :P Ik zou een moord doen (niet al te letterlijk nemen) om lekken een weekje te liggen bakken op het strand in Spanje of lekker pasta te eten in Italië.

@ AnsjJ2: Haha, nou ik wel hoor! ;)

Laatst gewijzigd door ChanCake op wo 18 apr 2012, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Wieeh, de scouting-stage is zó leuk! We hebben vanmiddag alleen de opdracht gekregen en de week na de meivakantie gaan we hem uitvoeren. We moeten een promotiefilmpje maken voor de scoutingvereniging! :D
Oja, zojuist ook een megaproject scheikundeverslag afgerond van 13 pagina's! Woeh, nog even een half uurtje Duits en dan heb ik wel een middagje sims verdient. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Schoolreis gedoe liep gisteren super lang uit, we vertrokken een half uur later uit Corpus en het laatste groepje waar ik in zat kon de vragenlijst dus niet opzoeken ><
Dus ik heb maar 5 vragen ofzo ongevuld.
En pas om half 7 kwamen we aan op school o.o
2 & een half uur in de bus gezeten dankzij file & iets van 20 minuten op de vluchtstrook gestaan omdat het nooddak van de bus open was gewaaid o.o

En vanaaf springen met paardrijden ):
Echt niet leuk, ik heb daar zo'n hekel aan ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^^ Hele rare wereld jawh x3

Ik ga stuk om mijn buren xD Bij mij achter in het park komen schapen. Dat is een beetje apart want ik woon midden in een stad. Al vind ik het eigenlijk wel leuk (: Maar mijn buren zijn het zoals gewoonlijk weer niet eens met het idee, dus wat gaat mijn buurman doen? Naar de wethouder twitteren dat hij tegen die schapen hier in het park is xD
En de buurman van mijn rare buurman gaat via twitter met de wethouder overleggen of ze iets in hun tuin mogen doen waar ze een vergunning voor nodig hebben. Ik dacht dat de jeugd veel via twitter deed, maar nu blijkt het dat volwassenen zelfs nog erger zijn o.o
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

ywfjoywdgqqfjkcjswcbvss -____- eerst zouden we met 4 gezinsleden naar griekenland gaan vliegen maar nu ineens naar parijs met de motor met een vriend en een zoon daarvan (die ik niet mag en de verkering van mijn ex is xd) naar parijs. Fijn hoor, 1000
km op de motor en dan gaan we in de 3e en 6e nog met school. -____- sorry hoor, parijs lijkt me best leuk maar niet als het zo moet. Ik had me zo verheugd op griekenland, gezellig met broer en zus en voor de 1e keer vliegen, maar nee hoor.

Sorry voor mijn treurige post :/
Just be kind.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Ang
Idd, ik vond het echt super erg toen ik het hoorde, wow, illegaal, nou sorry hoor, maar dat is een vlieg doden bij wat die ander gedaan heeft ><

De hele klas riep net tegen me dat ik zelfvertrouwen moest krijgen, ik wilde mijn stukje muziek niet laten horen en iemand die 'm al gehoord had zei dat 't een super gaaf stukje was, maar ik vind dat hij suckt ><
Maar ik moet inderdaad zelfvertrouwen krijgen, maar ik zei ook tegen hun. "Weg is weg", en met mijn zelfvertrouwen, wedden dat dat niet terug komt? Ik neem alle negatief dingen aan (ik geloof dat dus) die over mij gezegd worden, maar positieve dingen kan ik onmogelijk geloven :X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie