Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 6 Achter de wolken schijnt de zon 11-4

Hoofdstuk 7: Komt alles dan toch goed?
Afbeelding
De laatste tijd ging het stukken beter met mij. Deena sliep eerst in mijn huis op de bank. Omdat er in mijn huis niet veel ruimte is verhuisde ze naar een huis een straat verder op. Gelukkig hebben wij wel veel contact en ze past ook vaak op Mae. Net zoals vandaag. Ik ben naar een visstek gegaan waar het altijd heerlijk rustig is. Toen Dylan en ik weer een tijdje iets hadden gingen we ook vaak hierheen. Je zou zeggen dat naar deze plek komen pijnlijk voor me is, maar het doet me juist goed.
Afbeelding
‘Alize’ hoor ik een bekende stem achter mij zeggen. Meteen draai ik om en zonder twijfel loop ik op hem af.
‘Ik hou van je’ zegt hij zachtjes, maar hard genoeg zodat ik hem kan horen.
Meteen geeft hij prachtige rode bloemen, mijn lievelingsbloemen.
‘Ik hou ook van jou.’ zeg ik.
Afbeelding
‘Ally, het spijt me. Dat ik je weer heb gekwetst. Maar als je me nog een kans geeft zal ik bewijzen dat ik er voor je kan zijn. En dat ik er voor je zal zijn.’
‘De vorige keer zei je dat ook. En wat kwam daar van terecht? Hoe moet ik nu geloven dat je me deze keer niet weer in de steek laat?’
Afbeelding
‘Omdat ik van je houdt.’ zegt hij.
‘Maar de vorige keer zei je dat ook.’
‘Trouw met me. Wordt mijn vrouw en geef Mae een gezin. Ik zal voor altijd bij je blijven en er altijd voor je zijn. Dat beloof ik.’
Afbeelding
Zijn woorden klonken, zo eerlijk. Ik keek in zijn prachtige ogen en ik wilde niks anders dan met hem trouwen en met hem oud worden. Ik begreep niet meer waarom ik hem aan de kant had gezet toen hij vertelde dat zijn ex zwanger was. Hij had gelogen en ik was boos op hem, maar ik was nooit gestopt met van hem houden. En wat er volgde was een lange kus.
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Dit was alweer het laatste hoofdstuk. Morgen komt de epiloog online en dan is dit dagboek echt afgelopen. Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden :D
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ Hoofdstuk 7: Komt alles dan toch goed? ~ 14-4

Epiloog
Afbeelding
Het leven werd met de dag beter toen Dylan en ik bij elkaar komen. Melody en ik werden hele goede vriendinnen en ze kwam vaak met haar, en natuurlijk ook Dylans, zoontje langs. Ook Deena kon niet in deze gelukkige familie ontbreken. Zij kwam ook heel vaak langs, wat iedereen altijd gezellig vond.
Mae kon heel erg goed opschieten met haar halfbroertje, ze konden wel urenlang 'kiekeboe' spelen en dan nog gingen ze zich niet vervelen.
En Dylan en ik? Wij waren al weer een tijdje getrouwd en verwachten een kindje. Ik heb nog niet een hele dikke buik, maar dat komt nog nog wel. Mae voelde echt elke dag aan mijn buik, ook al voelde je de baby nog helemaal niet hard trappen.
Dit was wat ik altijd wilde, al vanaf dat ik een jong meisje was. Een gelukkig gezin.



~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Dit was echt alweer de laatste up! Ik hoop dat jullie dit een leuk dagboek vonden. Misschien maak ik een (kort) vervolg op dit dagboek, maar dan vanuit Mae geschreven. Sowieso ga ik een 5g beginnen (stiekem ben ik al begonnen, de 2e generatie is al geboren) en ik hoop dat jullie die gaan lezen :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie