@Annemiek & Anna Ah, dank jullie (: Ik moet zeggen dat ik soms ook wel geluk heb gehad hoor

@Elis Hahha, ja, jij was volgens mij de enige die zei dat het me wel zou lukken, en wel wist wat vijftig duizend woorden inhield ^^ Dus ook daarvoor nog bedankt c: En tjaa, die afgeronde nano.. Die zet ik maar niet op internet vanwege privé redenen ^^ Oké, privé, wat een woord

Dag 1: 13/12/12
Het gaat geweldig.
Oké, dat was dus honderd procent pure sarcasme.Dit is een van de moeilijkste dagen, ook van de vorige Nano. Terwijl het @$% de eerste dag is, waar je meestal een enorme reserve opbouwt omdat je nog inspiratie hebt.
Die inspiratie heb ik, alleen niet de energie. Vanochtend werd ik ziek wakker, en dat ben ik dus nog steeds. Bovendien heb ik het gevoel dat er op elk moment een migraine aanval kan volgen - Ik heb geen migraine officieel, maar ik heb ongeveer een half jaar lang soms huilend van de pijn een uur lang op bed gelegen- en dat wil ik voorkomen. Anders gaat het me echt niet meer lukken D:
Duss, af en toe pauze, en vooral niet lang achter de computer. Het werkt zoals altijd voor geen meter, maar oké.
Gisteravond heb ik - voor mijn doen- me perfect voor bereid. Personages uitgeschreven, en de hoofdstukken tot hoofdstuk 4. Alleen ga ik wel bijna huilen van de namen.
Mika en Naomi. Godd, een hond die ik ken heet Mika.En Naomi.. Ik heb niets tegen die namen, behalve als ze in mijn verhaal zitten. Naja, ik kan het later altijd nog veranderen.
Op dit moment heb ik 724 woorden, nog niet eens de helft dus. Terwijl ik qua tijd zowat al klaar had kunnen zijn. Dat is dus heel erg irriterend.
Maar oké, even terug naar het verhaal. Ik schrijf zowat voor het eerst een verhaal waar de hoofdpersonen geen enigskind zijn :3
Don't ask me why, maar bij mij zijn ze altijd enigskind ^^ Mika heeft twee schattige zusjes <3
Die ook verschrikkelijke namen hebben, maar oké. Ik had immers gezegd dat ik eens zou stoppen met mijn standaard namen.
Naja, oké, voordat ik nog meer onzin uit ga kramen, stop ik maar eens ^^ Ik denk om eerlijk te zijn wel dat het me lukt, met een beetje geluk. Dus als die kat naast me opeens normaal gaat doen.
Ja, Sweety, ik heb het tegen jou --'