Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

54 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Hond113's screens *** Update 2 Who walk at the river?

Interessante screens! Veel ook! Ik denk alleen dat het beter werkt als je van elke shoot de 5 mooiste kiest bijvoorbeeld. Mensen kijken liever naar een paar hele echt goed gekozen en gemaakte screens dan heel veel gemaakte screens.

Misschien is het ook leuk voor jezelf om je screens een extra touch te geven door ze te bewerken achteraf? :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
hond113
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
259
Lid geworden op:
do 01 sep 2011, 14:43

Re: Hond113's screens *** Update 2 Who walk at the river?

FranSor schreef:Interessante screens! Veel ook! Ik denk alleen dat het beter werkt als je van elke shoot de 5 mooiste kiest bijvoorbeeld. Mensen kijken liever naar een paar hele echt goed gekozen en gemaakte screens dan heel veel gemaakte screens.

Misschien is het ook leuk voor jezelf om je screens een extra touch te geven door ze te bewerken achteraf? :o
Dankje, ik wil ze ook graag bewerken. Picnik vind ik een goed foto bewerk progamma en daar wil ik mijn foto's ook graag bewerken. Alleen vind ik het zo jammer dat die 19 april weggaat ;(

Weet jij mischien nog een ander goed foto bewerk progamma?

PS: ik heb per ongelluk het foto-scherm verwijderd uit mijn game :$ weet iemand waar ik die ook al weer kan downloaden?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie