Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 28 van 305

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

blegh, las net dat ze 2 nieuwe mensjes bij T-ara erbij gaan doen, ik mag HwaYoung al minder dan de andere mensjes ben benieuwd wat voor mensjes het zullen zijn
en ik vind het oneerlijk tegenover Qri en Boram die 2 hebben al amper stukjes in een liedje, nu zullen ze wss nog minder krijgen en worden ze gewoon achtergrond dansers ofzo
en natuurlijk heb je dan ook weer dat die 2 mensjes de dansjes van de oudere liedjes nog erger maken omdat het er dan origineel 6 waren en dan opeens 9...
naja ik zal wel zien wat er gebeurd
en ze mogen trouwens niet jonger zijn dan Ji Yeon, want ik wil dat zij de maknae blijft :3

en misschien zijn de nieuwe members al eens laten zien o; in de Tokyo mv van Lovey Dovey o;
1tje van hun lijkt op iemand van SNSD
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Wieeeeeh eindelijk verlost van de toetsweek! :D
Al een heeerlijke muffin voor mezelf gekocht om het te vieren! Nu lekker simmen en vanavond naar de Passion!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist

ik denk dat de advertentie er is om geld bij te verdienen om simsnieuws te onderhouden(reizen,kadotjes voor leden).Eerlijk gezegd ben ik al blij dat ze hier niet vragen om te doneren.Daarvoor al een gemeende dankuwel aan simsnieuws. :)
Morgen nog eens naar de cinema,kga the woman in black zien.jeeey!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik moet persé om half 9 op de bank zitten op The Passion te kijken ><
Ik hoef dat helemaal niet te zien, ik ken het verhaal al, want ik heb op een gelovige basisschool gezeten. Ik hoef de moderne versie ervan helemaal niet te zien, de "orginele" versie vind ik goed zat!

Zou je het niet live via de computer kunnen volgen?
V
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
FranSor
Beheerder Beheerder

Simmielove schreef:Ik moet persé om half 9 op de bank zitten op The Passion te kijken ><
Ik hoef dat helemaal niet te zien, ik ken het verhaal al, want ik heb op een gelovige basisschool gezeten. Ik hoef de moderne versie ervan helemaal niet te zien, de "orginele" versie vind ik goed zat!
Ik wil vanavond ook kijken maar de televisie doet het ineens niet. :( Vorig jaar heel klein stukje kunnen zien en moet zeggen dat het prachtig was!
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

*drama modus: on*
het was een prachtige avond. Ik ging vrolijk het plastic wegbrengen naar de plasticcontainerding. Ik liep daar vrolijk heen, mijn hand reikte naar de plasticcontainerding en ik deed het open. Ik deed het plastic erin en deed het weer dicht. Ik voelde opeens iets vies, iets nattigs aan mijn vingers. Ik keek naar mijn vingers en vlak ernaast zag ik uitgespuugd speeksel. Ik viel op mijn knieën en schreeuwde:"WHYY?! WHYYYYYY?!" Ik raakte erdoor bewusteloos maar niemand hielp mij. Na een tijdje werd ik weer wakker en liep depressief en vol afschuw van de plaats waar het allemaal gebeurd was. Ik kwam thuis aan viel weer op mijn knieën en mijn ouders kwamen naar mij toe rennen en zeiden:"Jeremy, jongen toch wat is er met je gebeurd" op een zielige toon "Ma... mama... papa, als ik dit niet overleef..." ik viel weer flauw toen ik er aan terug dacht, ik werd daarna wakker in mijn bed en vroeg op mijn moeder mijn handen wilde wassen, ze deed dat. Ik kreeg weer energie maar telkens als ik er aan terug dacht verdween mijn energie weer...
*drama modus: off*
jaah, zo gebeurde het in mijn hoofd, maar eigenlijk was het meer van het zat op mijn hand ik liep vol afschuw naar huis en waste mijn handen, einde verhaal :3
und nu slapen
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

^ LOL!

Meh, epicly last van me oksel. O_o Opgezwollen zweetklier, fml.
Voor de rest, uh, net thuis van werk en nu Simsen (bouwen *3*) en dan nog even een slaapie doen, en dan weer simsen, werken, simsen, koken, simsen en dan slapen. (A)
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Jer
xD

Ik ben bezig met poses maken voor de Sims3, alleen ik loop nu al vast omdat ik 1 ding niet kan vinden ;3
En mijn huisdieren zijn gestoord... Mijn kat zit weer buiten op de fontein en mijn hond... tjaaa. En ik heb het Titanic Weekend op National Geographic opgenomen, kan neit wachten om het te bekijken =D
En we hebben het modem en het werkt ;o
En de postbode kwam dus met dat pakketje, en mijn moeder zei zo van ja we hebben al een paar dagen geen internet. Hij zo: "Vandaar dat ik zo weinig pakketjes heb"... xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie