Jullie weten vast wel dat we ook een Facebook pagina hebben waar we soms dingen neerzetten die niet op onze site of forum komen. Zoals de mini portretten van de teamleden
Gister had m'n oma de GameCube teruggebracht en ik dacht laat ik er weer eens op spelen. Het was echt super leuk, ik was vroeger dus echt helemaal verslaafd aan Super Mario Sunshine. Dus dat ging ik even spelen.
Vandaag hw maken, en daarna misschien even simsen als ik tijd heb.
Bedankt allemaal! De onvoldoendes waren: 1e periode voor Wiskunde en Duits en de 2e periode wordt waarschijnlijk (als ik even hard mijn best ga doen voor geschiedenis) voor wiskunde en scheikunde.
Heel vervelend, misschien is het beter om havo te gaan doen, maar dan kom ik misschien wel in de problemen met mn opleiding enzo die ik wil doen
Oke, het is afgelopen met de pret, IK MOET EN ZAL MEER VOLDOENDES HALEN! n__n
Ik zit te twijfelen of ik nu iets voor school zou gaan doen of niet, ik denk van wel dan ben ik er vanaf. Nouja dat ook weer niet eigenlijk want ik moet nog voor herkansingen leren... echt geen zin in :/
Ik zou nu eigenlijk natuurkunde moeten gaan maken alleen daar heb ik geen zin in.
Ik had ook deze week mijn rapport gekregen en ik had dit keer alleen maar voldoendes Volgende periode is heb ik waarschijnlijk wel weer een onvoldoende gemiddeld, voor natuurkunde. Maar dat mag toch wel want dat ik laat dat vak toch vallen, alleen frans even voldoende houden want dat moet ik volgend jaar kiezen (is verplicht bij E&M. Je moet in de vierde nog twee extra moderne vreemde talen, engels ik sowieso verplicht. Ik laat dan frans na dat jaar vallen ).
En hopelijk dadelijk nog even simsen
Gisteren naar the Hunger Games gaan kijken, GE-WEL-DI-GE film. Ik heb afgelopen week de 3 boeken gelezen (allez, boek 3 nog niet, maar al wel over de helft) en ik ben helemaal verkocht.
Net terug van Brielle, erg leuk, alleen is er met zo'n ijzeren kar over mijn vader's voet gereden >< en dat is dus echt helemaal geen ijzer, geen enkel stuk band ofzo.. Dus dat verpestte het wel dankzij die mensen, en ze liepen ook super erg te duwen met die kar enzo.
eergisteren naar the hunger games geweest
wauw wat een topfilm was dat ;o
ik had alle boeken al gelezen haha dus ik kende het verhaal al
een vriendin van me moest zelfs huilen op gegeef moment
Owaow wat heb ik hier toch lang niet in gereageerd D:
Maar ok, ik heb dus Showtime en slaap- en badkameraccessoires gekocht! Daar had ik nu eindelijk geld èn tijd voor, dus ik heb mijn hele zondag besteed aan sims ;D
Vandaag huiswerkloos dus vandaag weer ^^