Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 107 van 108

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Oeps... Gisteren echt een braak/spuug of hoe je het ook noemen wilt neiging gehad.. :X
Allemaal dankzij die GGD, verdomme ><
De GGD moet gewoon opzouten, ik ben beter af zonder ze ><
Alsof ik er zelf veel aan kan doen, ik ben nu gestopt met snoepen, en ik probeer ook zo min mogelijk te eten 's ochtends en 's avonds, alleen wil ik niet dat mijn ouders erachter komen :X


De GGD zal me toch wel naar de diëtiste sturen, dus ja..
V
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic

^ niet eten val je niet meer van af.. Ga naar een diëtiste en een sportschool die een schema kan opstellen KNVB met je astma. Dat is beter dan braken of niks eten. Schiet je niks mee op...

@ lady : komt wrss omdat je dan de genen van je vader hebt..

Edit: iPad houd van corriceren : KNVB moet invb zijn en met een diëtiste is niks mis
Gebruikersavatar
Kittycattylion
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
472
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:37

Re: Het Grote MeidenTopic

Simmielove schreef:Oeps... Gisteren echt een braak/spuug of hoe je het ook noemen wilt neiging gehad.. :X
Allemaal dankzij die GGD, verdomme ><
De GGD moet gewoon opzouten, ik ben beter af zonder ze ><
Alsof ik er zelf veel aan kan doen, ik ben nu gestopt met snoepen, en ik probeer ook zo min mogelijk te eten 's ochtends en 's avonds, alleen wil ik niet dat mijn ouders erachter komen :X


De GGD zal me toch wel naar de diëtiste sturen, dus ja..
V
Ik ben een eerstejaars studente Voeding & Diëtetiek, en ik kan je vertellen dat niets en/of zo min mogelijk eten er op de lange (en korte) termijn alleen maar voor zorgt dat je zwaarder wordt. Dit heeft te maken met je stofwisseling. Mee kappen dus. Ga liever gezonder leven. Let op je voeding en verhoog je lichaamsactiviteiten. Op de site van het Voedingscentrum kun je voldoende informatie vinden over wat je beter wel en niet kunt eten.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik vertelde het net tegen mijn vriendin enzo, en zij denkt dus dat het vooral komt doordat ik weinig zelf vertrouwen heb en snel geloof wat mensen over me zeggen. Want laatst zaten die 2 trutten voor me met de CITO, en volgens mij tekende ze mij, en zoiets raakt mij echt super snel.
En dat diegene van de GGD deed alsof ik zelf de ramp was raakte me ook, alsof ik er veel aan kan doen dat mijn longen niet veel aankunnen (heb een vrij zware astma). En soms als iemand me dan aansteller noemt krijg ik de neiging om als diegene hijgt na het gymmen zijn keel dicht te knijpen zodat hij haast niet kan ademen, en dan te zeggen. 'Dit voel ik dus', en dat is gewoon zo, en echt het ergste vind ik dat mijn lichaam gewoon door kan rennen terwijl mijn longen het dus niet aankunnen. Maar waarschijnlijk ga ik binnenkort toch weer naar de dokter en krijg ik een andere puf, een zwaardere. Maar de peptalk van mijn vriendin heeft het meest geholpen volgens mij. En zolang ik mijn voeten nog kan zien als ik sta en ik onder de 100 kilo blijf vind ik het best, alsof ik er veel aan kan doen. Ik eet eigenlijk nog vrij weinig als je ziet wat de andere uit mijn klas eten. En 1tje die eet echt veel, haar eigen brood en dan gaat ze nog wat halen ook nog in de pauze, en ze is slechter als mij met gym, dus wie is hier nu slecht?

(Veel getypt, maja, het moest er gewoon ff uit, dan heb ik toch het gevoel alsof ik het ergens kwijt kan, al leest de hele wereld het, het boeit me geen ene moer)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ging vandaag shoppen maar ik heb uiteindelijk maar 1 broek gekocht omdat ze bijna nergens mijn maat hebben. Dun zijn heeft zo ook zijn nadelen. Daar komt bij dat ik in verhouding tot mijn lengte hele lange benen heb dus mijn maat is bijna nergens te vinden. Weet iemand waar ze maat 26/34 in broeken verkopen die niet al te duur zijn?
De enige winkel tot nu toe met mijn maat is de only. En ik ben heel iel gebouwd dus als ik aankom ben ik al heel snel te dik.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

^ Ik heb hetzelfde probleem. Vaak koop ik dan toch duurdere broeken. Bij pull&bear hebben ze wel smalle broeken, ik koop dan wel een skinny. Ik ben btw 1.70 en heb daar maatje 36. Die broek en zijn smal en lang dus zitten echt heel goed. Ze kosten meestal 20 of 25 euro.
Sting heeft ook een paar smalle broeken maar die zijn vaak wel wat duurder
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

Oeh, echt gaaf, vooral die tweede is super mooi! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Die laatste is super gaaf!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie