Weet er iemand nog leuke toepassingen voor mangaandioxide? Heb nam. net even wat oude batterijen opengemaakt voor de koolstof staafjes en de mangaandioxide
Best wel lekker weer vandaag, alleen is het net iets te warm, het frisse briesje mist.
Net wel lekker met mijn geschiedenis boek en IPad in de tuin gezeten, en gelachen om mijn kat. (:
^ warm? Dit is eindelijk een goede temperatuur! Winter is leuk maar ik ben maar al te blij dat het nu weer lente is en dat het weer warmer wordt. Van mij mag het zo nog 10 graden meer zijn. Vandaag kon ik voor het eerst weer zonder jas naar huis fietsen van school. Vanavond hockey training, ik zal weer eens een keer voor de hockey training mijn rokje aandoen ipv mijn trainingsbroek Ik hou van warm weer
Hoee zielig! Mensen die onbekend gaan bellen en je dan gaan uitschelden. Echt zo zielig :") Heb dan het lef nog om het met je telnummer te doen eh! Maja niet iedereen durft dat
Maar goed >< Bijna weekend! Volgende week twee daagjes werken en dan lekker lang weekend, kunnne jullie wel raden wat ik ga doen !
@Loungefan: alsjeblieft niet x.x
Ik hou niet van warm weer omdat ik door medicijnen een soort zonne-energie heb en ik draag altijd donkere kleding, dus heb het ook warm
Morgen wordt het dus ook 17 graden x.x
Die warmte is toch lekker. Vandaag was het pas 19 graden. Doe mij maar 25 graden of warmer, behalve als ik op school zit want in het basisgebouw is geen airco . Dan is het wel iets te warm. Maar verder vind ik het heerlijk om na school lekker te gaan zwemmen ofzo. Jammer genoeg heb ik het nu heel druk maar ja