Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2095 berichten • Pagina 28 van 105

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 365 pixels van Simsfreak ~

@Dave; Nope, ik heb ze al een jaar ofzo in mijn spel, en die zijn ook moeilijk te vinden.. o,0

@Lounge; Haha, ik ook, ik speel echt dieveel met ze, generatie 4 is al geboren :P

Dankje allemaal! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

Afbeelding
Dag 73~

@Mike; dit is nu die kleine, die niet meer zo klein is.. Ze heet Jade btw :D

Sorry trouwens dat ik alleen maar screens van hun heb, speel eigenlijk alleen maar op deze save.. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

@Marlinde; Naja, het is niet echt de normale naam voor Jade.. Niet Jeyde maar echt Jaade, van de edelsteen, net zoals Emerald Engels is voor smaragd (;

Zo overdreven mooi zijn die sims toch niet? 0;
Ik bedoel, ik vind ze wel knap, maar er zijn heel veel mensen hier die veel mooiere sims maken 0;
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

^ Nou nou, dat valt best mee hoor. Er zullen denk ook wel mensen zijn die jouw sims gewoon helemaal het einde vinden, sommige vinden andere sims weer mooi.. het is gewoon een kwestie van smaak. (;

Maar één ding is zeker: Je sims zijn niet lelijk. xp
Just be kind.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Nee hoor je sims zijn zeker niet lelijk :D maar ik denk dat ze met name erg origineel zijn omdat jij net even andere kleuren gebruikt dan andere mensen. ;) Tenminste dat vind ik dan. Ik vind je screens nog steeds erg mooi en je sims zijn geweldig anders. xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie