Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

105 berichten • Pagina 1 van 6

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Fjordjes' bouwsels - Huize Weltevree p. 5! Nieuw!

Omdat ik het erg leuk vind om te bouwen laat ik hier zo nu en dan wat zien. Wel ben ik nog een beginner qua bouwen, vooral het werken met daken vind ik nog heel erg lastig. Daarom hoor ik graag tips en uitleg over mijn bouwsels en hoop ik mij hierin te kunnen verbeteren!

Voor een challenge hier op het forum heb ik mijn allereerste huis in opdracht gebouwd.

Het is een modern huis geworden met 4 slaapkamers en 2 badkamers.

Afbeelding


http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=5333530#
Link om te downloaden

NB Omdat er iets is mis gegaan met de foto's van photobucket plaats ik bij de berichten van mijn huizen maar 1 of 2 foto's aangezien het veel werk is alles te vervangen.

Laatst gewijzigd door fjordjes op di 02 jul 2013, 10:41, 18 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Beginnende bouwsels van fjordjes p. 1 eerste huis!

Leuk eerste huis, ik zou die bruine houten deur van de garage wel een andere kleur doen, want hij valt nogal uit de toom. Verder vind ik de inrichting heel mooi, ook hoe je met de kleuren werkt, alleen van buiten vind ik de tuin iets minder. Je hebt nu bijvoorbeeld een paar bloemperkjes, maar deze zijn ook weer heel vierkant, wat voor mij dan stoort.
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Beginnende bouwsels van fjordjes p. 1 eerste huis!

Ditmaal heb ik een luxe studentenflat gebouwd.

Het zijn 4 studentenflats geschikt voor max. 2 personen per flat. Bestaande uit 1 kamerappartement met een keuken, badkamer en slaapkamer. Op de begane grond is er voor elke flat een berghok. De verdiepingen zijn te bereiken per lift.
Ik verschillende inrichtingstylen gebruikt, gebaseerd op een student economie, chinees, rocker (alhoewel dat geen studie is haha) en kunst.

Afbeelding

Link om te downloaden:
http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=5346321#

Laatst gewijzigd door fjordjes op vr 01 mar 2013, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Beginnende bouwsels van fjordjes p.2 Grootmoeders huis

En weer een nieuw huisje gemaakt! Ditmaal heb ik wat geprobeerd met het dak, iets wat ik nog heel lastig vind, maar die is aardig gelukt denk ik. Over de voortuin ben ik niet zo tevreden dus dat is nog een puntje waar ik aan kan werken.

Ditmaal grootmoeders huis gebouwt. Huis is gemaakt voor een ouder echtpaar met een kat of klein hondje. Ook aan de kleinkinderen is gedacht; het zolderkamertje is omgetoverd tot een slaapkamer voor een logé! Op de begane grond is de slaapkamer en badkamer en de tuin heeft een schuurtje waar je alle rommel kwijt kan en een moestuintje.

Afbeelding

Link om te downloaden: http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=5383265

Laatst gewijzigd door fjordjes op vr 01 mar 2013, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Beginnende bouwsels van fjordjes p.2 Grootmoeders huis

Ik vind persoonlijk het ietjes te groot ogen voor een "grootmoeders" huisje, en erg leeg. Vaak hebben oude mensjes heel veel prullaria in hun huis staan. Probeer is bij de voortuinen géén hekjes te doen, dat maakt het feit dat er een bloemenperkje is wat natuurlijker.

Het dak vind ik leuk gedaan. [:
Afbeelding
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Beginnende bouwsels van fjordjes p.2 Grootmoeders huis

En weer een paar daagjes gebouwd aan m'n nieuwe project, een ruime eensgezinswoning met 4 slaapkamers. Ik heb een selectie gemaakt van de screens want ik had er errug veel. Beneden is er wel een wc alleen was ik die vergeten op de foto te zetten. De gang moest nog decoraties hebben, zag ik pas op de foto's.

Afbeelding

Link om te downloaden: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=5422212

Laatst gewijzigd door fjordjes op vr 01 mar 2013, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie