Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 8 van 10

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 19 5/3/2012

Hoofdstuk 18: It’s Showtime!
Afbeelding
‘Hallo, met Chloë White. Afgelopen week heeft u mijn katten Puddy en Henry geadopteerd. Ik bel even om te vragen hoe het met ze is.’ ‘…’ ‘Oké, dat is fijn om te horen.’ ‘…’ ‘Ik dacht echt dat Henry gecastreerd is en Puddy gesteriliseerd. Puddy heeft ook in al die jaren geen kittens gekregen.’ ‘…’ ‘Nou, veel plezier en succes dan maar. Tot ziens.’ ‘…’
Afbeelding
Ik was dus naar Starlight Shores verhuist, alleen zonder Henry en Puddy. Die had een aardige vrouw geadopteerd. Ik had haar verteld dat ze wel samen moesten blijven en dat Henry gecastreerd en Puddy gesteriliseerd was. Niet dat dat waar was maar zo kon ik ze wel veel makkelijker kwijt. Hun kittens heb ik gehouden. Kittens zijn ze eigenlijk niet meer te noemen. Ze zijn al bijna uitgegroeid.
Afbeelding
Mijn carrière in de muziek was ik helemaal beu. Dus ik bedacht het coole idee om acrobaat te worden. Ik ben lenig, knap en leuk genoeg daarvoor. Hoe moeilijk kan het leven als acrobaat nou zijn zou je denken? Nou, het begon moeilijk. Met een heel stel formulieren die ik op het internet in moest vullen. Maar het zou het allemaal waard zijn als ik een geweldige acrobaat ben.
Afbeelding
En ook al was ik al geweldig, je kon altijd geweldiger worden. Dus trainen, trainen en nog eens trainen. Als ik maar niet al te veel spieren krijg, daar heb ik dus echt totaal geen zin in. En de katten die vermaakten zichzelf wel. Als ik ze maar vaak genoeg te eten gaf en de kattenbak schoonmaakte.
Afbeelding
En ik werd niet alleen in Hidden Springs overal herkend, maar ook in Starlight Shores. Deze man wilde een foto van mij maken. Hij was wel erg mooi gespierd trouwens… ‘Oké Chloë, stoppen nou. Je moet je focussen op je carrière.’ zeg ik tegen mezelf.
Afbeelding
En ik zat ook in de organisatie van bepaalde evenementen. Ik moest regelen dat sims naar Starlight Shores kwamen voor optredens. Het was geen zwaar werk maar het verdiende wel goed. Zo kon ik zo snel mogelijk een nieuw, groter huis kopen.
Afbeelding
En ik deed ook bij vele grote clubs auditie. Iets te grote clubs want alle clubs wilde me niet hebben. Dat werd dus op straat en in parken optreden, iets waar ik absoluut geen zin in had. Maar ik moest me sterk houden en weten waarvoor ik dit doe. Voor als ik straks geweldig ben. Ik bedoel, ik ben al geweldig maar dan ben ik nog geweldiger, is dat eigenlijk een woord?
Afbeelding
En zo ging mijn leven weer een tijdje door. Audities doen, afgewezen worden. Artiesten uitnodigen waaraan ik geld kan verdienen en af en toe wat tijd aan de katten besteden. Ze zagen er nog normaal uit dus ik zag geen reden om ze meer aandacht te geven, ze moesten maar snappen dat ik een druk leven heb.
Afbeelding
Na vele audities heb ik eindelijk een optreden, in het park. Het begint goed met wat stunts waarin ik laat zien hoe lenig ik ben en ik zie dat het publiek geniet, behalve dan dat sommige mensen iets roepen wat lijkt op ‘Boe!!’ en dat ik twijfel of mensen hun duimen omhoog of omlaag steken. Dus helemaal niets om me zorgen over te maken.
Afbeelding
Wat messen de lucht in gooien…
Afbeelding
Wat trucjes laten zien met een fakkel…
Afbeelding
Waardoor uiteindelijk mijn kont in de fik staat… Wat? Help! Mijn kont staat in de fik. ‘Dit hoort bij de show mensen! Zie hoe ik de vlammen blus.’
Afbeelding
‘Kijk eens aan mensen, de vlammen zijn al weer bijna geblust!’ Dit wordt dus een brandplek in mijn pak…
Afbeelding
‘Bedankt mensen voor het kijken van mijn show!’ En toen liepen de mensen weg. Ze keken allemaal heel blij dus ze vonden de show leuk, dacht ik. Totdat ik iemand achter me hoorde zeggen: ‘Nou ik ben blij dat deze show is afgelopen, wat een afgang.’ Oei, de show was blijkbaar niet zo goed als ik had verwacht.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was dan de up waarvoor ik showtime wilde gebruiken. Ik heb nog wel meer screens maar ik maak wel 2 aparte hoofdstukken. Ik hoop dat jullie de up leuk vonden.
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 19 11/3/2012

thnx beide :D
ze heeft alweer iemand gebeten maar ik wil in de up ook graag een foto hoe hij eruit ziet als vampier. ik heb ook mijn instellingen aangepast en heb daarom hogere kwaliteit. aan chloë zal er een ding anders zijn, alle vampiers hebben zo'n gloed om zich heen en dat heeft zij nu ook. in het begin van de up zal haar huid er ook anders uit zien als aan het einde van de up, ik hoop dat jullie daar over heen kunnen kijken. ik hoop dit weekend nog een up te plaatsen.
edit: in de banner zie je haar huid zoals ze nu is, een duidelijkere foto komt later
Loungefan

^ dankje
Oké, dit is zwaar falend. Ik had een bewoner van de buurt aangepast tot een sim die knap genoeg is om een relatie met Chloë te hebben. Die avond dat ze hem tegen kwam was ze wat hem aan het flirten enzo, wil ik haar hem de volgende dag op laten bellen * kijkt tussen haar contacten * zit er om zijn foto zo'n roze-achtig randje wat betekend dat hij een vampier is terwijl zij hem moest transformeren XD
Nu ga ik dus een andere sim aanpassen om door haar gebeten te laten worden :D
Er is trouwens alweer een andere sim gebeten maar hij moet nog even een vampier worden. Als hij of zij een vampier is zal ik de up maken.
edit: ik laat Chloë verhuizen en sta de katten ter adoptie af in de hoop dat dan de bugs weg zijn. ik heb alleen in deze save heel veel bugs en verhuizen helpt bijna altijd. Als dit niet lukt sla ik dit huishouden op en maak ik een nieuwe save aan
Loungefan

Special Up
Deze up heeft alleen foto's geen tekst. Ik heb deze foto's maar als update gedaan omdat de vorige update 10 dagen geleden was en ik toch iets van een update wilde hebben. De echte update komt later omdat Chloë nu is verhuisd en ik eerst haar huis opnieuw in moet richten. Chloë was nog een keer verhuisd omdat ik in het oude huis ontzettend veel bugs had. Ook de katten zijn weg omdat er ook meerdere bugs door de katten kwamen.
--------------------------------------------
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

XD
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 100 Vampire Challenge: Special Up 21/3/2012

Ik denk de hele tijd dat er Feed Me Beans op dat shirt staat.. xD
Ahaha, ze ziet er wel awesome uit, en zo te zien heeft de verhuizing enzo niets aan haar eh.. allergeweldigste karakter verandert.. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie