Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 11 van 16

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

^Jawel, maar er hebben een aantal kandidaten zichzelf uitgeschreven en als er dan nog iemand uitgaat dan zij het er wel veel.

Deelnemrs opdracht 2: ChanCake, Appel&peer, nonnieven1, loungefan, o0simsfreak0o, MissJk, tijgertj en Robin..
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje lang duren tot de volgende opdracht er is.. en tot we te horen krijgen hoe we beoordeelt zijn.. :?

V Ja precies. Die anderen hebben niks ingeleverd + zich uitgeschreven. Dat betekent dat hun niet eens meededen aan deze opdracht. Dus, dat zou niks moeten veranderen in het feit dat er iemand uit zou gaan.

Laatst gewijzigd door ChanCake op di 28 feb 2012, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
o0simsfreak0o

scores hadden we gelijk al kunnen hebben
als je ze beoordeelt wanneer ze gepost zijn bespaar je veel meer tijd dan wanneer je ze na de inleverdatum beoordeelt
zou je ze gelijk kunnen posten wanneer de inleverdatum is afgelopen zelfde met de opdracht, als je gewoon al een paar opdrachten van te voren bedenkt en uitschrijft kun je na de inleverdatum gelijk de opdracht+scores van de vorige opdracht plaatsen
en tis jammer dat we niets te horen krijgen van deetui of het misschien iets langer kan duren wegens...(insert le random reden)
naja, we horen het wel
dit zijn trouwens tips waarvan we(of iig ik) hopen dat je ze ook echt gaat gebruiken ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Deetui

Jongens Jongens rustig! Ik vind het enorm k*t dat ik nu zoveel reacties krijg maar ik heb in prive-gebied nog al veel aan mijn hoofd en ik zit niet 24/7 achter de pc. ik snap dat ik het beter kan aanpakken, maar dat lijstje van deelnemers was meer voor mezelf om te kijken wie er allemaal nog meededen, ik moest eerst nog een pm sturen naar mijn mede-jury maar dat was er ookal neit van gekomen omdat de pc heel vaak bezet is door mijn broer en op de tablet kan ik geen foto kopieren en plakken en ik zat er al aan te denken om de opdracht alvast te plaatsen. Dus morgen probeer ik echt de opdracht te plaatsen. Heel erg veel veel veel excuses, ik weet het, dus geef mij maar de schuld, ik hoop dat het in de toekomst beter gaat...

nogmaals excuses
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ach joh, ik vind het allemaal wel meevallen.. Soms zijn er dagen dat je iets minder tijd hebt, en dan kun je niet zo snel reageren enzovoorts.
Verder ben ik het er wel mee eens dat het wel leuk is om de foto's beoordeeld te zien, omdat iedereen er zn best op heeft gedaan, en nu voelt het een beetje alsof dat voor niets was... Dus dat vind ik wel iets minder, maar van foutjes kun je leren en niemand kan zoiets helemaal foutloos doen =D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Ik hoop eigenlijk wel dat het snel komt :P Ik vind het altijd leuk om zo'n dingen te doen xD
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Deetui

Opdracht 2

Pfoe, terwijl het hier warmer word is het in de simswereld altijd warm. Daarom moeten er seizoenen komen! Maar we laten dat terzijde, want als het altijd warm is is het elke dag een stranddag. Daarom moet de volgende fotoshhot zijn op :

Het strand

Trek je mooiste bikini aan (Of je ligt op het naaktstrand, mag beiden) en poseer voor de camera.

Succes!

inleverdatum: 18 maart

Laatst gewijzigd door Deetui op zo 11 mar 2012, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten